וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות חזרת צים: נמל אילת מגייס 30 עובדים חדשים

אבי בר-אלי

24.11.2008 / 16:41

על פי הסיכום, יפקדו את הנמל שתי אוניות בחודש - מה שייצור תנועה של כ-20 אלף מכולות בשנה



חברת נמל אילת גייסה בימים אלו 30 עובדים חדשים - זאת בעקבות חזרת קו המכולות של צים לנמל. החברה פרסמה מודעות לעובדים בתחומים שונים, בהם התפעול, הרכש והנהלת החשבונות. למבדקי המיון ולראיונות התייצבו עד כה כ-300 מועמדים לעבודה בנמל.



יו"ר דירקטוריון הנמל, עו"ד יאיר חזן, ציין כי "זוהי תעודת כבוד לחברת נמל אילת שכל כך הרבה אנשים מעוניינים להיות עובדיה", והוסיף כי הוא חש סיפוק רב על כי ביכולתו של נמל אילת לקלוט עובדים חדשים דווקא בימים אלו.



בפברואר 2007 הודיעה צים כי תבטל את קו המכולות היחיד שפעל בעיר - המשנע מכולות בין דרום אפריקה לאילת - וכי תעביר את פעילותה לנמל בג'יבוטי שבמזרח אפריקה. המהלך הביא לפגיעה של 13% מפעילות נמל אילת.



לפני כחודש דווח מטעם הנמל כי סוכם עם צים שהחברה תשוב לפקוד את נמל אילת לאחר שנת הפסקה. צים, מקבוצת החברה לישראל, תפקוד את הנמל בתדירות של שתי אוניות בחודש - מה שייצור תנועה של כ-20 אלף מכולות בשנה. בתמורה, תסבסד חברת הנמל את עלויות ההובלה היבשתית של המכולות.



חברת נמל אילת תפנה למשרדי התחבורה והאוצר בבקשת סיוע במימון עלויות ההובלה. בשנת 2005 הסתכמו עלויות אלה ב-9 מיליון שקל - מחציתן מומנה על ידי המדינה. ב-2006 הופסק הסבסוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully