וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירידה במכירת כלי הרכב לא השפיעה על איתוראן - הרווח הנקי זינק ב-75% ל-5.6 מיליון דולר

שמואל שוסטר

24.11.2008 / 16:38

הרווח התפעולי קפץ ב-60% ל-7.4 מיליון דולר; שרצקי: בתקופת מיתון עולה היקף גניבות הרכב


למרות ההאטה במכירת מכוניות חדשות שהביא עמו המשבר, הצליחה , המתמחה באיתור וחילוץ כלי רכב, להציג דווקא שיפור בתוצאותיה לרבעון השלישי של השנה. בשורה העליונה רשמה החברה גידול של 28% בהכנסות, שהסתכמו ב-35.2 מיליון דולר. לדברי החברה, מקורו של הגידול בצמיחה המתמשכת בבסיס המנויים של החברה בברזיל וישראל יחד עם הגידול בהכנסה הממוצעת למנוי והיחלשות הדולר. בנוסף, המירה החברה את דמי המנוי בישראל, שנגבו עד לאחרונה בדולרים לשקלים, בתחילת הרבעון, בשער חליפין גבוה מזה שהיה בפועל במהלך הרבעון.

השיפור בתוצאותיה הכספיות ניכר גם ברווח התפעולי שצמח ל-7.4 מיליון דולר והיווה 21.0% מההכנסות. זאת, בהשוואה לרווח תפעולי של 4.6 מיליון דולר, או 16.6% מההכנסות, ברבעון המקביל אשתקד.

הכנסות מימון של 1.2 מיליון דולר, שנבעו בעיקר מהעלייה בשער הדולר לעומת השקל במהלך הרבעון תרמו לרווח הנקי, שהסתכם ב-5.6 מיליון דולר, או 27 סנט למניה - גידול של 75% בהשוואה ל-3.2 מיליון דולר, או 14 סנט למניה, שהרוויחה החברה ברבעון המקביל אשתקד.

במהלך הרבעון רכשה החברה 175 אלף ממניותיה בסכום כולל של כ-2 מיליון דולר, ולאחר המהלך החזיקה החברה במזומן ושווי מזומן בהיקף של 57.6 מיליון דולר. גידול של 7% לעומת קופה של 53.5 מיליון דולר, בה החזיקה בתום הרבעון השני של השנה.



אייל שרצקי, מנכ"ל משותף של איתוראן מסר עם פרסום הדו"חות כי: "הרבעון השלישי היה רבעון טוב עבורנו בעיקר בהיבט הרווחיות כאשר תוצאותינו ממחישות את המינוף התפעולי שמאפיין את פעילותנו. אנו בהחלט רואים בתוצאות הרבעון את פירות ההשקעה שביצענו במהלך השנה הקודמת. בעוד אנו רואים האטה בכלכלה הגלובאלית, אנו מאמינים כי המודל העסקי שלנו הנו דפנסיבי מאד לסביבה זו. בעוד אנו מאמינים כי ההאטה הכלכלית הגלובאלית תפחית את מספר המכוניות החדשות המיוצרות ונמכרות, היסטורית, היקף גניבות הרכב עולה בתקופת מיתון".

איתוראן מספקת שירותים מונחי איתור, הכוללים מניעת גניבות של כלי רכב, שירותי איתור ומעקב אחרי כלי רכב גנובים, כמו גם מוצרי תקשורת אלחוטית המקושרים לשירותי איתור נייחים ויישומים נוספים. איתוראן מציעה איתור נכסים ניידים, שירותי ניהול ושליטה לרכבים, מטען ואבטחת אישים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully