וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוינשטיין נכנסת לעסקי המלונאות - חתמה על הסכם פדיונות להפעלת מלון בוטיק-עסקי

רנית נחום-הלוי

24.11.2008 / 18:54

את המלון תנהל רשת אטלס; לפי ההסכם בין הצדדים רשת המלונות תרוויח בין 18-24 מהתקבולים במקום



רשת המלונות אטלס תנהל את מלון העסקים החדש שדות של חברת הנדל"ן משולם לוינשטיין. הצדדים חתמו על הסכם פדיונות, לפיו רשת המלונות תרוויח בין 18-24 מהתקבולים במקום. חברת הנדל"ן לוינשטיין השקיעה בהקמת המלון 8 מיליון שקל, כחלק מבניית המרכז המסחרי, והוא אמור להיפתח בראשית ינואר 2009.



המלון צופה אל שדות ומרחבים חקלאיים של ישובי הסביבה. הוא ישתרע על שטח של 2000 מ"ר ויכלול 37 חדרים, מתוכם 10 מיני סוויטות. המלון מיועד לשרת את מרכזי העסקים של ראשון לציון, רחובות, רמלה-לוד ונתב"ג, וכן אנשי עסקים באי המרכז הרפואי, אנשי קבע - בשל קרבתו לצריפין - וצוותי אוויר, בשל קרבתו לנתב"ג. בלב המלון יותקן טרקלין עסקים שיעניק שירות 24 שעות ביממה.



קבוצת משולם לוינשטין הינה תאגיד ציבורי של חברות הנדסה, בניה ונדל"ן. מלון שדות הוא תחום פעילות חדש לחברה. החברה זכתה לפני כשנתיים במכרז לבניית המרכז המסחרי אסף סנטר, שהמלון מהווה חלק ממנו. רשת מלונות אטלס מתמחה בניהול מלונות בוטיק ומלונות קונספט. מלון שדות הוא אחד מ-4 מלונות חדשים שמצטרפים השנה לרשת, יחד עם מלון ארט ומלון הרמוני בירושלים. את המלון ינהל ערן בר, ואת המרכז "אסף סנטר" מנהלת מטעם קבוצת משולם לוינשטין עדי ברקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully