וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלביט מערכות ראייה ממשיכה לצמצם את ההפסד הנקי; רשמה גידול של 15% בהכנסות ל-6.4 מיליון דולר

שמואל שוסטר

24.11.2008 / 18:56

זכתה במכרז בהיקף של 1.5 מיליון דולר לשדרג את ציוד הבדיקה של רכבת ישראל


(EVS), המתמחה בייצור ציוד בדיקה אופטי ומערכות ניטור אולטרא-סוניות, עדיין לא עברה לרווחיות אך ממשיכה להציג שיפור עקבי בתוצאותיה. החברה סיימה את הרבעון השלישי עם הכנסות שיא של 6.4 מיליון דולר - גידול של 15% בהשוואה ל-5.6 מיליון דולר ברבעון המקביל. גם בשורת הרווח הגולמי רשמה החברה שיפור: הרווח קפץ ברבעון השלישי בכ-3.1 מיליון דולר ושיעורו מתוך סך ההכנסות נאמד בכ-47%, בהשוואה לרווח גולמי של 2.6 מיליון דולר ושיעור רווח של 46% ברבעון המקביל.

גידול חד בהוצאות ההנהלה הביא לירידה ברווח התפעולי שהסתכם ב-177 אלף דולר, לעומת רווח של 310 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד. בשורה התחתונה הסתכם ההפסד הנקי ב-329 אלף דולר – כשליש מההפסד הנקי ברבעון המקביל ב-2007, שעמד על 946 אלף דולר.

בניכוי הוצאות בגין תגמול מבוסס מניה (אופציות להנהלה ולעובדים) הסתכם ההפסד הנקי ב-99 אלף דולר לעומת רווח של 324 אלף דולר ברבעון המקביל, בניכוי האופציות.

במקביל לפרסום הדו"חות הודיעה אלביט מערכות ראייה כי זכתה במכרז של רכבת ישראל לאספקת מערכות בדיקה בהיקף של 1.5 מיליון דולר. המערכת שתסופק תשדרג את המערכת הקיימת של רכבת ישראל, שגם היא מתוצרת החברה.

דוד גל, יו"ר ומנכ"ל החברה, ציין בעקבות פרסום הדו"חות כי "הכנסות החברה המשיכו לצמוח ברבעון השלישי של 2008 אך עם האטה בתחום מערכות הראייה וזאת עקב ההאטה בכלכלה העולמית. אנו מפחיתים את תחזית ההכנסות שלנו ומעריכים שההכנסות ב-2008 יהיו בטווח של 22.5-23.5 מיליון דולר. עם זאת אנו שמחים שחזרנו לרווחיות תפעולית ברבעון הנוכחי".

בהתייחס לעתיד אמר גל ש"תחום מערכות הבדיקה מבוססות טכנולוגיית אולטרא-סאונד הוא תחום דפנסיווי יחסית. במהלך הרבעון האחרון קיבלנו הזמנות למערכות בדיקה ממספר יצרנים מובילים בתעשיית התעופה ומחברת רולס רויס, יצרנית מנועים מובילה. חברות אלו בעלות שם עולמי בכל הקשור לאיכות ובטיחות מוצריהם, ובחירתן במערכות שלנו מהווה עדות ליכולותינו".



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully