וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה הציג את הנבחרת הכלכלית: "הצוות יפעל באופן מיידי למציאת פתרונות שיוציאו את ארה"ב מהמשבר"

מיכל רמתי

24.11.2008 / 20:19

אובמה: "מצב הכלכלה צפוי להחמיר בטרם יתאושש; הצוות הכלכלי יודע מה גדול המשימה שלקח על עצמו"


ברק אובמה, הנשיא הנבחר של ארה"ב, הודיע היום על איוש המשרות הבכירות בממשלו, וציין כי הצוות הכלכלי יתחיל כבר עכשיו לעבוד ולנסות למצוא פתרונות שיוציאו את ארה"ב מהמשבר. "אנחנו עומדים בפני משבר כלכלי במימדים היסטוריים", אמר אובמה, וציין כי חיפש אחר מנהיגים שיביאו רוח חדשה ורעיונות חדשים לממשל.

אובמה הודיע על מינוי נשיא הבנק הפדרלי של ניו יורק, טימותי גייתנר, לשר האוצר במקומו של הנרי פולסון, שר האוצר הנוכחי. לארי סאמרס, לשעבר שר אוצר בממשל קלינטון, יעמוד בראש מועצת הכלכלה הלאומית (NEC), שתפקידה לייעץ לנשיא אודות מדיניות ולדאוג ליישומה. בראש מועצת היועצים הכלכליים של הנשיא, תעמוד כריסטינה רומר, כלכלנית מאוניברסיטת ברקלי. אובמה אמר את הדברים שעות ספורות לאחר הפרסום על חבילת סיוע עצומה לבנק סיטי על ידי הממשל הנוכחי – ממשל בוש. בוש אמר כי דן עם אובמה על חבילת הסיוע בטרם הוכרזה.

הממשל החדש של אובמה יחל כבר היום במגעים והתייעצויות עם הקונגרס, עם הממשל הנוכחי, ועם הבנק הפדרלי, בנוגע לצעדים מיידיים שיש לנקוט כבר בחודשיים הקרובים, בטרם ייכנס לבית הלבן. "מצב הכלכלה צפוי להחמיר בטרם יתאושש", אמר אובמה, והוסיף כי "גם בעודנו עומדים בפני אתגרים כלכליים רבים, אנו יודעים גם מה גדולה ההזדמנות שניתנה בידינו – באם נפעל בעוז ובמהירות. וזו המשימה שהצוות הכלכלי שלנו לקח על עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully