וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רני רהב בראיון בערוץ 2: אין שום בעיה עם הון-שלטון - היום אנשי עסקים נרמסים במדינה בגלל הפחד

TheMarker

24.11.2008 / 23:45

"שלי יחימוביץ' יותר טובה כח"כ, ויותר ממלכתית", אמר רהב



"במדינת חוק, כמו ישראל, יכול להיות חיבור מצוין בין הון-שלטון ותקשורת, ללא מורא ופחד. מי שעושה עבירה יישפט על כך בחומרה רבה", כך אמר היום בראיון לארז טל בערוץ 2 איש התקשורת רני רהב. "אנשים צריכים להיות ישרים. כיום המצב הוא שאנשי עסקים נרמסים וכל היום חקירות - אז הם הולכים לעשות עסקים במקום אחר. צריך לדעת: אין שום נזק ביחסי הון שלטון".



רהב התייחס גם לשלי יחימוביץ', אשר העבירה ביקורת לפני שנתיים על כוונתה של שרי אריסון לפטר עובדים של בנק הפועלים. רהב שלח באותם ימים מכתב פומבי ליחימוביץ' ובה כינה אותה "רעה רעה רעה". כיום אומר עליה רהב כי "היא יותר טובה כח"כ, ויותר ממלכתית. היא מתונה יותר. כעסתי עליה כשיצאה נגד שרי אריסון – כעסתי באמת, באופן אישי ולא באופן מקצועי. היא התעלמה מכל מה ששרי עשתה ותרמה לחברה הישראלית.



רהב גם התייחס לביקורת שהופנתה כלפיו (בעיקר על ידי העיתונאי ירון לונדון), על מסיבת בר המצווה של בנו, שהתקיימה לפני שנה וחצי ואשר בה התארחו 5,000 איש: "הביקורת של האנשים היא של אנשים צרי עין ואומללים. התאפקתי לא לספר את האמת על לונדון. החלטתי לא לענות לו, רק לכבוד משפחתו. אני לא עובד אצל האנשים האלו, זה כסף שלי, לאף אחד לא היתה זכות לבקר אותי ובטח לא מנוולים שביקרו אותי – בחיים לא אסלח להם, על המשפטים המטונפים שהוציאו מהפה שלהם. מי שם את ירון לונדון לדבר על המשפחה שלי, על הכסף שלי, על החיים הפרטיים שלי. גבי גזית התנצל וסלחתי לו, וזה לא משנה למה הוא עשה זאת". (ארז טל רמז שהכריחו את גזית להתנצל על דבריו).



רהב גם ציין כי את הכסף שקיבל על ההשתתפות בפרסומת האינטרנט של סלקום הוא תרם לארגון למען ילדים אוטיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully