וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT ו-yes עשויות לשווק מכשיר המאפשר שידורי טלוויזיה לטלפונים סלולריים ומחשבים

מאת אמיתי זיו

25.11.2008 / 6:54

בין השאר, ה-Slingbox מאפשר להורים לעקוב אחרי התוכניות שבהן ילדיהם צופים



>> חברות הטלוויזיה הרב-ערוצית yes ו-HOT בוחנות בימים אלה את Slingbox - פתרון טכנולוגי חדש שמאפשר למנוי לגשת לממיר הביתי שלו ולצפות בתוכני הטלוויזיה שלו מטלפונים סלולריים מהדור השלישי ומכל מחשב עם חיבור לאינטרנט. Slingbox הוא אחד המוצרים החמים ביותר בשוק התקשורת והוא משווק במדינות רבות בעולם.

Slingbox הוא קופסה בגודל של מודם בערך שמתחברת לממיר ולחיבור האינטרנט הביתי. חיבור משולב זה מאפשר ללקוח לגשת לממיר שלו מפורטל ייעודי באינטרנט או בטלפון סלולרי, לזפזפ בין ערוצים ולצפות בתוכניות, גם אם הממיר בבית כבוי. בעזרת Slingbox, יכולים ישראלים המתגוררים בחו"ל להמשיך לצרוך את התכנים המקומיים והורים יכולים לעקוב אחרי התוכניות שבהן ילדיהם צופים.



אם חברות הטלוויזיה הרב-ערוצית אכן ישווקו את Slingbox, הוא יהווה תחרות לתוכני הטלוויזיה בדור השלישי שמשווקות חברות הסלולר. יש היגיון בכניסת חברות הטלוויזיה לסלולר, בהתאם לכניסת חברות הסלולר לטלוויזיה. yes ו-HOT בוחנות כעת את Slingbox ברמה הטכנולוגית כדי לוודא שהוא עובד כהלכה. בנוסף נבדקת כדאיותו הכלכלית.



מי שלא רוצה לחכות יכול לרכוש את Slingbox באופן עצמאי בחו"ל תמורת 100-200 דולר, בהתאם לדגמים השונים, כך ש-yes ו-HOT צריכות למצוא דרך להפוך את שיווק Slingbox לכדאי כלכלית באופן שמגדיל הכנסה מלקוחות. לבסוף, בחברות בודקים גם את הצד המשפטי, כאשר לפי חלק מהחוזים של החברות מול ספקי תוכן, לא ניתן להעביר את השידור לפלטפורמות נוספות מלבד טלוויזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully