וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הסטארט-אפים של JVP מפטרים

גיא גרימלנד

25.11.2008 / 6:54



>> כמה חברות שבהן השקיע קרן ההון סיכון JVP הירושלמית, המנוהלת על ידי אראל מרגלית מפטרות עובדים. ל-TheMarker נודע כי חברת הסטארט-אפ גיים אריי (GameArray) נסגרה, וכל עובדיה פוטרו. היזם אופיר לייטנר עזב את החברה כבר לפני מספר חודשים. לגיים אריי היה אתר אינטרנט שהכיל כלים להתאמה אישית של משחקים, שאיפשרו בין השאר לשלב תמונות אישיות בתוך משחקים.

עובדת שפוטרה מגיים אריי עברה לעבוד בפופטוק (Poptok), שגם בה השקיעה JVP, אך גם משם פוטרה. פופטוק פיטרה באחרונה שמונה עובדים. החברה, שהוקמה לפני כשנה, מאפשרת שליחת קטעי וידיאו קצרים באמצעות תוכנות מסרים מיידיים ואימייל.



חברה נוספת של JVP שביצעה קיצוצים היא פאנטקטיקס, אחת החברות היחידות בישראל שמפתחת משחקי וידיאו. JVP וקרן בנצ'מרק השקיעו בפאנטקטיקס כ-6 מיליון דולר. בנוסף, גם סיאנו, שבה השקיעה JVP, פיטרה כמה עובדים. סיאנו, המנוהלת על ידי אלון עירוני, מייצרת שבבים לקליטת שידורי טלוויזיה דיגיטלית במכשירים סלולריים. כמו כן, בוצעו פיטורים במעבדת האנימציה של JVP, שיוצרת סרט אנימציה באורך מלא. המעבדה העסיקה בשיאה כ-120 עובדים.



בתקופה האחרונה פוטרו כ-30 עובדים מחברות של JVP. הקיצוצים אינם ייחודיים לחברות של JVP - עשרות חברות סטארט-אפ שממומנות על ידי קרנות הון סיכון קיצצו ופיטרו עובדים בתקופה האחרונה.



דוברת JVP מיכל קלמן אמרה: "בימים שבהם ג'נרל מוטורס וקרייזלר עומדות בפני פשיטת רגל וחברות היי-טק נמצאות בסימן שאלה גדול, חברות צעירות חייבות להתאים את תוכניות העבודה שלהן למציאות החדשה, לשמור כספים ולהתמקד בנושאים שבהם יש להן הובלה ברורה. JVP עושה מאמצים לסייע לעובדים במציאת עבודה חלופית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully