וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולשים באינטרנט החלו להפיץ ברשת עצומה הדורשת מבנק פועלים פיצויים בעלי ערך בשל תקלת המיחשוב

גיא גרימלנד

25.11.2008 / 10:27

בדיקת TheMarker הבוקר: הכניסה לאתר הבנק מתבצעת ללא בעיות אך זמן התגובה של אתר הבנק איטית יותר מהרגיל


גולשים באינטרנט החלו הלילה לחתום על עצומה הקוראת לפיצוי בשל תקלת המחשבים שהובילה לאי קבלת שירותים. תחת הסלוגן "בנק (לא) פועלים, להיות ראשון זה מחייב (לפצות לקוחות)" - חתמו מאז הלילה עשרות גולשים על העצומה. בראשית העצומה נכתב: "צבי זיו צוחק עליכם! במשך יומיים מערכות הבנק לא עובדות לחלוטין - לא ניתן למשוך כסף בכספומטים, לבצע פעולות בסניף או באינטרנט. ומה מציעים לנו הלקוחות? פיצוי על העמלות שנגבו בחשבון ביומיים הללו אתם מבינים? קודם לא מאפשרים לנו לסחור ולקנות ולמכור או אפילו לדעת מה מצב החשבון - בשיא הבלאגן של הבורסה - ואח"כ מציעים לנו פטור מעמלות על הפעולות שלא ביצענו!! מגוחך להפליא חשוב שראשי הבנקים יבינו שהבנק עשוי לקרוס אם הלקוחות יאבדו בו אמון ואם לא יפצה את לקוחותיו בצורה ראויה. להיות ראשון זה מחייב!!! אז תוכיחו את עצמכם".

היעד של חותמי העצומה הוא 10 אלף חתימות. עד כה נאספו 79 חתימות. העצומה הנוכחית נוצרה על ידי אתר עצומה (http://www.atzuma.co.il) המאפשר לגולשים לחתום על עצומה וירטואלית ולהפיץ אותה ברשת האינטרנט. באתר מציינים כי בין היתר הובילו עצומות נגד סגירת ההוספיס בבי"ח תל השומר;נאבקו בסגירת תחנת הרדיו "קול המוסיקה"; וקראו לערוץ 10 להימנע משיקולים זרים בהפקת התוכנית "הישרדות".

בנק הפועלים החל בשעות האחרונות להתאושש מתקלת המיחשוב הנרחבת שאותה ספג. אולי התקלה החמורה ביותר שעימה נאלץ להתמודד בהיסטוריה שלו ובהיסטוריה של הבנקאות הישראלית. בתחילה לא הייתה ללקוחות בנק הפועלים אפשרות לבצע פעולות בחשבון הבנק או למשוך כסף. התקלה השפיעה גם על שירות האינטרנט של הבנק ומגולשים רבים נמנעה האפשרות לגלוש לאתר הבנק.

נכון לשעה זו בבוקר מופיעה באתר הודעה מטעם הבנק בזו הלשון "לקוחות נכבדים, התקלה שחלה במחשב הבנק תוקנה וניתן לבצע פעילות מלאה באינטרנט. אני מתנצלים על אי הנוחות בימים האחרונים. תודה על סבלנותכם". כשניסינו להיכנס לחשבון באתר האינטרנט הצלחנו למרות איטיות מסוימת של האתר. גם לאחר כניסה לאתר בנק פועלים והזנת שם משתמש וסיסמה מציין הבנק כי הוא טרם חזר לתפקוד מלא "בשלב זה אנו מעדכנים את נתוני הפעילות שבוצעה ביומיים האחרונים. ייתכן שחלק מהנתונים באתר אינם מעודכנים. תודה על סבלנותכם!".

דוברת בנק הפועלים מסרה ל-TheMarker כי איננה מעוניינת להגיב בנושא העצומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully