וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ים רוג'רס: הדולר צפוי להיחלש - בהתאם לרצונם של קובעי המדיניות בארה"ב

סוכנויות הידיעות

25.11.2008 / 11:41

"הם חושבים שעל ידי פיחות הדולר החברות יהיו תחרותיות יותר, אבל זה לא עובד בטווח הארוך", אמר רוג'רס



המשקיע הנוגע ג'ים רוג'רס העריך כי יתבצע פיחות בדולר מכיוון שקובעי המדיניות בארה"ב מעוניינים להחליש אותו כדי להגדיל את התחרותיות של החברות האמריקאיות. כך אמר רוג'רס, יו"ר רוג'רס הולדינגס, בסינגפור.



"הם חושבים שעל ידי פיחות של הדולר הם יצליחו להפוך את החברות לתחרותיות יותר, אבל זה מעולם לא עבד בטווח הארוך", כך אמר רוג'רס. מדד ICE העוקב אחר הדולר עלה ב-19% מאז שרוג'רס אמר ב-27 באפריל כי הוא צופה שהדולר "יתחיל להתחזק כל רגע".



"הדולר עומד לאבד את מעמדו כמטבע העתודה של העולם", כך אמר אתמול רוג'רס בראיון לסוכנות הידיעות בלומברג, והוסיף: "יתבצע פיחות בדולר והוא ייחלש בצורה ניכרת. החברים בוושינגטון הם המעוניינים בהחלשתו".



רוג'רס סיפר כי הוא רוכש את הין היפאני, וחזה כי התחזקות המטבע האמריקאי "קרוב לוודאי תימשך עד לשנה הבאה". כן אמר כי בכוונתו למכור את אחזקותיו הדולריות באותה התקופה. בנוסף אמר כי הוא רוכש סחורות. "באמצע חודש אוקטובר התחלתי לרכוש סחורות. התחלתי לרכוש בסין, וכעת אני רוכש בטייוואן. אני מתמקד בעיקר בסחורות חקלאיות. הסוכר נמכר כיום ב-80% פחות ממחיר השיא - מדהים אותי כמה נמוך ירדו המחירים", אמר רוג'רס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully