וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזריאלי מחזק את מתחמי סונול: Sogood חוגגת 100 תחנות ותמנה סמנכ"ל הנדסה

אבי בר-אלי

25.11.2008 / 11:53

מנכ"ל סונול: "נעבור את היעד השנתי, נסיים את 2008 עם 110 חנויות נוחות"



חברת סונול, מקבוצת גרנית הכרמל, חנכה אתמול את החנות ה-100 של רשות חנויות הנוחות Sogood, בצומת בית רימון. לדברי מנכ"ל החברה, תמיר פוליקר, תסיים החברה את שנת 2009 עם 110 חנויות נוחות בפריסה ארצית - מעבר ליעדי תכנית העבודה השנתית של החברה. במהלך 2009 תפתח החברה עוד כ-40 חנויות נוחות, בהשקעה של כ-20 מיליון שקל.



בתוך-כך, הודיעה סונול על מינויו של ירון עשהאל לסמנכ"ל ההנדסה של החברה. עשהאל, 53, אשר שימש בתפקידים שונים בסונול מאז 1984, כיהן מאז 2001 כמנהל אגף בינוי אחזקה והנדסה בחברה. במסגרת תפקידו החדש ינהל עשהאל את נושאי הבינוי והאחזקה בסונול ובחברות הבנות. בין היתר, יהיה אחראי על תכנון ובניית תחנות תדלוק וחנויות נוחות חדשות, שדרוג ומיתוג מחדש של תחנות תדלוק קיימות וטיפול בנושאי איכות הסביבה.



"בשנתיים האחרונות סונול נמצאת בתנופת צמיחה והתחדשות, והיא מובילה בקצב פתיחת חנויות הנוחות", אמר פוליקר. "השקענו, ונמשיך להשקיע, משאבים אדירים בשדרוג ובמיתוג מחדש של תחנות התדלוק של סונול, בפתיחה מואצת של חנויות נוחות ובשיפור השירות וחווית הקניה במתחמים הקמעונאים של סונול - כל זאת תוך הגדלת מגוון ותמהיל המוצרים בחנויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully