וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ משה כחלון דורש משר התקשורת לפעול לדחיית יישום חוק "דואר זבל"

צבי זרחיה

25.11.2008 / 12:31

החוק קובע כי יוטל קנס של עד 200 אלף שקל על מי שיפרסם בלא הסכמה מפורשת של הנמען


ח"כ משה כחלון (ליכוד) דורש משר התקשורת, אריאל אטיאס, לפעול לדחיית יישום חוק "דואר זבל", המוכר גם כחוק ה-"spam" שייכנס לתוקף בתחילת דצמבר 2008. כזכור, לפני מספר חודשים מליאת הכנסת אישרה את החוק הקובע כי יוטל קנס של עד 202 אלף שקל על מפרסמים באינטרנט, באמצעות s.m.s, פקסימיליה, ובמענה טלפוני אוטומטי במידה ותשוגר הודעת פרסום אוטומטית בלא הסכמה מפורשת בכתב, או בדואר אלקטרוני של הנמען.

ח"כ  כחלון פנה לשר התקשורת לבחון דחייה ביישום החוק, למרות שאמר כי מדובר בתיקון חשוב שיחסוך מהאזרחים מטרדים בלתי רצויים ופגיעה בפרטיותם. לדבריו, "בימים האחרונים הנני מקבל פניות מגופים מסחריים ושיווקים, מחטיבת השיווק הישיר של איגוד לשכות המסחר, ומנציגים הסתדרותיים, המביעים את דאגתם מפגיעה בפעילות הכלכלית והעסקית ומפגיעה באלפי עובדים בתחום. השינוי בתנאים הבסיסיים כשעומדת לפתחנו תקופה קשה של מיתון במשק, מחייב התייחסות חדשה לחוק", כותב הח"כ בפנייתו.

עוד הוסיף כחלון, כי "עשרות רבות של עובדים המועסקים במוקדי שיווק צפויים לאבד את מקום עבודתם ולהיכנס למעגל האבטלה כשפעילותם של המרכזים השיווקים תצומצם באופן משמעותי. לדבריו, בתקופה שבה עסקים קטנים זקוקים לתשתית שיווק וקידום מכירות ברמה מוגברת, יישום החוק עשוי להביא למכה קשה בפעילות העסקית. כשהמשק לא נמצא במיטבו, יש לחשוב מחדש, לראות את התמונה בשלמותה ולהימנע מפגיעה מיותרת במשק", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully