וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת אקסרה נטוורקס מפטרת כ-20 עובדים - 35% מכח האדם של החברה

גיא גרימלנד

25.11.2008 / 13:16

העובדים המפוטרים עוברים בשעה זו שימוע; במקביל לפיטורים החברה מגייסת 4.5 מיליון שקל


הפיטורים מגיעים גם לחברת הטכנולוגיה אקסרה נטוורקס. מקור בחברה מסר ל-TheMarker כי 20 עובדים עומדים להיות מפוטרים, המהווים 35% מכח האדם של החברה. באקסרה מציינים כי "העובדים עוברים בשעה זו שימועים, וכי החברה אינה מעוניינת להגיב ביום קשה זה".

אקסרה מפתחת פתרונות תקשורת כוללים בשם AXN לספקי שירותי תקשורת בינלאומיים, מפעילות כבלים וספקי שירותים סלולריים. מוצרי החברה מאפשרים העברה של שירותי תקשורת מסורתיים, כגון קווים חכורים, Leased Line ,Frame Relay ו-ATM, על גבי רשתות מיתוג מנות מסוג IP/MPLS ו-Carrier Ethernet.

הטכנולוגיה של אקסרה מחברת בין אנטנות סלולר של הדור השלישי למרכזייה, על בסיס תשתיות IP בפרוטוקול Ethernet. שיטת חיבור זו תומכת בריבוי פרוטוקולים ומוזילה ב-90%-50% את הוצאות הקישוריות של מפעילות הסלולר - במיוחד בנפחי תעבורת נתונים של הדור השלישי. מאז הקמתה ב-2000 גייסה אקסרה 43.75 מיליון דולר. כרמל ונצ'רס הובילה את הגיוס האחרון בהיקף של כ-16 מיליון דולר בתחילת 2006.

משקיע בחברה אמר ל-TheMarker: "אקסרה נמצאת במצב לא קל לאור מה שקורה מסביב, אבל ישנה תוכנית פעולה שהוכנה לחברה ואנחנו מאמינים בה. המשבר שהגיע כעת היווה עוד מסמר בארון לחברה שגם ככה המצב שלה היה קשה, אבל החלטנו להמשיך להשקיע בה כי אנחנו מאמינים שהיא תצליח. הפתרון שלה מסייע למפעילים סלולריים להעביר מידע בצורה יעילה ולהוזיל עלויות, וזה משהו אטרקטיווי בתקופה כה קשה. יש סיכוי ששנה מהיום החברה תגיע לאיזון תפעולי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully