וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי טפחות תובע 3 מיליון שקל מאברהם בחרי: חתם על ערבות לאחיו אורי

הילה רז

25.11.2008 / 15:25

לטענת הבנק, נגד אורי בחרי הוצא צו כינוס נכסים ולפיכך אין אפשרות כרגע לגבות ממנו את חובותיו


בנק תובע כ-3.3 מיליון שקל מאברהם בחרי, לאחר שחתם על ערבות להלוואות שנטל אחיו, אורי בחרי.

אברהם בחרי, לשעבר בעל השליטה ברב בריח, פרש ב-2001 מניהול החברה והעביר את השליטה בחברה לאחיו אורי. לפני כחצי שנה נכנסה רב בריח להליך הקפאת הליכים לאחר שחובותיה תפחו ל-175 מיליון שקל. בית המשפט המחוזי בתל אביב, קיבל את בקשתה של קבוצת רב בריח והביא להקפאת ההליכים המשפטיים נגדה למשך כחודשיים. ביולי השנה נרכשה חטיבת הדלתות של רב בריח על ידי שלמה דונרשטיין, ובהמשך נמכרו גם חטיבת הרכב וחברות בנות נוספות מקבוצת רב בריח.

בתביעה שהגיש מזרחי טפחות היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד אברהם בחרי, טוען הבנק כי הוא תובע את החזר חובותיו של אורי בחרי, מאחיו אברהם לאחר שנגד אורי בחרי הוצא צו כינוס נכסים, לבקשת נושים של אורי ולפיכך אין אפשרות כרגע לגבות ממנו את חובותיו.

לטענת מזרחי טפחות חובו הכולל של אורי לבנק כיום עומד על כ-3.3 מיליון שקל לאחר שנטל ב-2007 ובתחילת 2008 מספר הלוואות. הבנק מציין כי בינואר השנה חתם אברהם על כתב ערבות מתמדת לאבטחת כל חוב של אורי אחיו, והוא ערב בערבות מוחלטת, בלתי מסוייגת ובלתי מותנית לפירעון מלא ומדוייק של כל הסכומים שיגיעו לבנק מאורי. זאת עד לסכום קרן ערבות בסך 7.2 מיליון שקל.
עו"ד מישל אוחיון, המייצג את אברהם בחרי מסר כי טרם קיבל לידיו את כתב התביעה, ולכשיקבל יגיב בהתאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully