וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאוששות מפתיעה בביטחון הצרכנים בארה"ב; מדד קונפרנס בורד עלה בנובמבר ל-44.9 נקודות

סוכנויות הידיעות

25.11.2008 / 19:23

העלייה הודות לנפילה במחירי הבנזין; מדד אוקטובר תוקן כלפי מעלה ל-38.8 נקודות



מדד ביטחון הצרכנים בארה"ב התאושש החודש במפתיע משפל שרשם באוקטובר, הודות לנפילה במחירי הבנזין, כך מסרה חברת המחקר קונפרנס בורד. המדד עלה בנובמבר לרמה של 44.9 נקודות לעומת רמה של 38.8 באוקטובר. תחזית הכלכלנים היתה כי המדד יישאר ללא שינוי לעומת רמה של 38 נקודות שעליה דווח במקור באוקטובר.



"ציפיות האינפלציה, אשר בחודשים האחרונים היו ברמות גבוהות במונחים היסטוריים, התמתנו באופן ניכר בעקבות נפילת מחירי הבנזין", אמרה ראש מרכז מחקר הצרכנים של קונפרנס בורד, לין פרנקו.



מוקדם יותר היום מסר משרד המסחר האמריקאי כי התוצר המקומי הגולמי (GDP) של ארה"ב רשם צמיחה שלילית של 0.5%, במונחים שנתיים, ברבעון השלישי של השנה. הצריכה הפרטית רשמה את הנפילה החדה ביותר מאז 80'.



עוד בחזית המקרו היום: מדד סטנדרד אנד פור'ס-קייס שילר, העוקב אחר מחירי הבתים ב-20 הערים הגדולות בארה"ב, נפל בספטמבר ב-17.4% לעומת החודש המקביל אשתקד. זהו השיעור החד מעולם לאחר שגידול במספר העיקולים גרר ירידה במחירי הבתים. הנפילה של המדד היתה חדה מתחזיות הכלכלנים אשר צפו ירידה של 16.9%. המדד, אשר נפל באוגוסט ב-16.6% לעומת החודש המקביל בשנה הקודמת, רשם ירידה מדי חודש מאז ינואר 2007.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully