וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת חנן מור החלה במכירת דירות והמקדמות הזניקו את תזרים המזומנים

יעל פולק

25.11.2008 / 19:59

הרווח התפעולי ברבעון הסתכם ב-8 מיליון שקל לעומת הפסד תפעולי של 2.5 מיליון שקל ברבעון המקביל



חברת הנדל"ן חנן מור מפרסמת הערב את דו"חותיה לרבעון השלישי. החברה, שבשליטת חנן מור, שהחלה במסירת הדירות אותן מכרה, הציגה הכנסות של 26.5 מיליון שקל לעומת הכנסות אפסיות ברבעון המקביל.



בנוסף לכך, שערוכים חיוביים של שווי הנדל"ן שבידיה, הובילו אותה להציג רווח תפעולי של 8 מיליון שקל לעומת הפסד תפעולי בהיקף של 2.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. בשורה התחתונה מציגה החברה מעבר לרווח נקי של 5.1 מיליון שקל לעומת הפסד של 5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.



חנן מור עוסקת בייזום והקמת פרויקטים למגורים, משרדים ומסחר בישראל ובמזרח אירופה, וכן ברכישת קרקעות להשקעה. במזרח אירופה פועלת החברה באוקראינה, פולין, בולגריה ורומניה.



בעקבות המעבר לתקינה החשבונאית הבינלאומית (IFRS) מכירה החברה בהכנסות ממכירת דירות רק לאחר מסירתן ללקוח. לעומת הכנסות אפסיות ברבעון המקביל הסתכמו הכנסותיה של החברה ב-26.5 מיליון שקל ברבעון השלישי, בעקבות מסירת דירות באוקראינה, בתלמי מנשה וממכירת קרקעות בפרויקט מליבו.



בנוסף לכך, רשמה החברה שערוך חיובי של שווי הנדל"ן שברשותה בהיקף של כ-3.8 מיליון שקל. תחילת הפעילות בחברה הובילה אותה לרווחיות תפעולית בהיקף של כ-8 מיליון שקל לעומת הפסד תפעולי בהיקף של 2.5 מיליון שקל ברבעון המקביל. בשורה התחתונה מציגה חנן מור רווח נקי של 5.1 מיליון שקל לעומת הפסד של 5 מיליון שקל ברבעון המקביל.



תזרים המזומנים של החברה הסתכם ב-19.8 מיליון שקל ברבעון השלישי לעומת תזרים שלילי בהיקף של 20.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. בתשעת החודשים הראשונים של השנה רשמה החברה תזרים חיובי בהיקף של 22 מיליון שקל לעומת תזרים שלילי של כ-93 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. עיקר התזרים החיובי נובע מעלייה בסעיף מקדמות מרוכשי דירות בהיקף של כ-54 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully