וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופרסל וריבוע כחול מוזילות את מוצרי היסוד ב-15%

עדי דברת

25.11.2008 / 20:25

הרשתות מציעות סל של שמונה מוצרי בסיס בהוזלה



לאחר שהודיעו כי יורידו את מחירי הלחם בפיקוח ב-10%, מודיעות היום רשת שופרסל וקבוצת הריבוע הכחול על הוזלת מחירי מוצרי מזון בסיסיים. שופרסל הודיעה כי תוריד את מחירי הקמח, סוכר, אורז פרסי, ביצים, לחם אחיד, חלב בשקית, ספגטי ודג מרלוזה בכל הפורמטים של הרשת.



אפי רוזנהויז מנכ"ל שופרסל אמר: "שופרסל כרשת הגדולה והמובילה בישראל, קיבלה החלטה לנוכח המצב הכלכלי הקיים ולאור השינויים בהרגלי הצריכה, להוריד מחירים של מוצרי בסיס לתקופה ממושכת. הורדות המחירים נעשות בהמשך למהלך הורדת מחירי הלחם בפיקוח. הבחירה בצעד זה הינה מתוך רגישות לקהל לקוחותינו ובחרנו במוצרים הכי בסיסיים שקיימים בבית של כולנו".



קבוצת רבוע כחול הודיעה כי תציע סל של שמונה מוצרים מרביתם מוצרי יסוד בהוזלה של למעלה מ-15%. לדברי ריבוע כחול, מדובר בשמונת המוצרים הנמכרים ביותר בהם: חלב, קוטג', לחם וביצים. ההטבה תינתן ברכישת סל המוצרים המלא בלבד.



זאב וורמברנד, מנכ"ל רבוע כחול, אמר: "מתוך אחריות ציבורית לכל אחד ואחד מלקוחותינו חשנו חובה בימים של דאגה והתמודדות עם בשורות כלכליות לא פשוטות כי ללקוחותינו תהיה דאגה אחת פחות. מהיום המחיר של סל המוצרים הבסיסיים שנמצאים בכל בית של רוב הציבור בישראל יורדו באופן חסר תקדים בלמעלה מ-15%".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully