וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מג'יק ג'ונסון נגד חיים סבן

אשר שכטר

26.11.2008 / 7:14



מסתבר שגם מולטי-מיליונרים יודעים להתנהג כמו ילדים: בוורלי פארק, קהילה יוקרתית ומוקפת גדר המשקיפה על לוס אנג'לס, בין בוורלי הילס לכביש מלהולנד דרייב, חלוקה כיום לשני חצאים יריבים - צפוני ודרומי - בשל סכסוך משפטי מר בין שני הצדדים, שאילץ את תושבי הדרום להגיש תביעה נגד תושבי הצפון בשל גישה חסומה לכביש מרכזי.

בניגוד לסכסוכים שכונתיים רגילים, הפעם מלא הסכסוך באבק כוכבים. בין התובעים, תושבי הדרום, ניתן למנות את כוכב ה-NBA לשעבר מג'יק ג'ונסון, את סמואל ג'קסון ואת מפיק הקולנוע ריצ'רד זאנוק ("צ'רלי ומפעל השוקולדה", "סוויני טוד"). בין הנתבעים ניתן למצוא שמות כמו חיים סבן, דנזל וואשינגטון, אדי מרפי, סילווסטר סטאלון, כוכב הבייסבול בארי בונדס ואיל המדיה סאמנר רדסטון.



בוורלי פארק, המכילה 64 בתים בלבד, נחשבת לקהילה יוקרתית ביותר. המתיחות בין הדיירים פרצה בשנה שעברה, לאחר שדיירי הצפון הפסיקו לתת לאומנות, לגננים ולמבקרים אחרים בדרום בוורלי פארק להיכנס לאזור דרך כביש מלהולנד, העובר בחלקה הצפוני של הקהילה. דיירי הצפון טענו כי תושבי החלק הדרומי סירבו לשלם אגרה עבור הוצאות התחזוקה של הכביש ושער הכניסה, אף שהם עוברים בכביש באופן קבוע.



דיירי הדרום, מצדם, הגישו תביעה נגד תושביה הצפוניים של הקהילה, וטענו כי הדרישה שישלמו על תחזוק הרחובות בחלק הצפוני משוללת יסוד. עובדיהם של תושבי הדרום ואנשים המבקשים לבקר אותם נאלצים כיום לבצע עיקוף של כ-3 קילומטרים, לאורך רחובות צרים ועמוסים, לטענתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully