וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי ברנד פור יו מאיימים: נסיר את מוצרינו ממדפי רמי לוי

מאת עדי דברת

26.11.2008 / 7:14

המוצרים נמכרים אצל לוי בשם "המותג". בין השאר נטען כי לוי לא עומד בהתחייבותו להבליטם על המדפים



>> בעלי המותג הפרטי של הרשתות הפרטיות ברנד פור יו מאיימים להפסיק את שיתוף הפעולה עם רשת רמי לוי שיווק השקמה. לדברי מקורב, בעלי ברנד פור יו טוענים כי רמי לוי, בעלי רמי לוי שיווק השקמה, לא עומד בהתחייבויותיו מול החברה.

בין השאר נטען, כי לוי התחייב לשווק את מוצרי המותג הפרטי בכל סניפי הרשת ולהציבם באופן בולט. לדברי המקורב לרשת, ברנד פור יו מתכוונת להפסיק את ההתקשרות עם רמי לוי ולא לספק לו את מוצרי המותג הפרטי אם לא ישנה את דרכיו בשבועות הקרובים.



רמי לוי מוכר את מוצרי המותג הפרטי בשם "המותג" בזה כשנתיים. מדו"חות רמי לוי עולה כי המכירות של "המותג" צמחו ב-32% ברבעון השלישי של 2008 בהשוואה לרבעון המקביל ב-2007, והן 4% מהמחזור הכולל של הרשת. עוד פורסם בדו"חות רמי לוי כי מכירות החברה צמחו ב-43% ברבעון השלישי בהשוואה לרבעון המקביל ב-2007 - ל-247 מיליון שקל וכי הרשת, שמפעילה 13 מרכולים מוזלים, הרוויחה 14 מיליון שקל - עלייה של 76% בהשוואה לרבעון המקביל ב-2007.



"המותג", מותג פרטי שהקימו רשתות השיווק הפרטיות לפני כשנתיים (קבוצת הרשת הרביעית), הוא סימן מסחר רשום של חברת ברנד פור יו שאחראית על הפעלתו. הזכויות למכירה ולשיווק מוצרי המותג הפרטי נתונות לרשתות רמי לוי שיווק השקמה, מחסני להב, מחסני השוק, סופר דוש ואבא ויקטורי. בנוסף, נמכרים המוצרים בזכיינות ברשתות סופר סטורי, מחסני חינם וסופר אלפא.



במידה שהרשתות יעמדו בתנאי ההסכם עם ברנד פור יו, סימן המסחר הרשום יעבור לבעלותם בסוף 2015. ל"מותג" כ-440 מוצרים ומכירותיו ברשתות השונות הסתכמו בשנה האחרונה בכ-160 מיליון שקל בשנה האחרונה.



ברנד פור יו סירבו להגיב לידיעה.



רמי לוי מסר בתגובה: "אין שום בעיה עם ברנד פור יו והם לא פנו אלי בנושא. אם הם רוצים להפסיק לעבוד אתנו הם מוזמנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully