וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרצקי: "מספר גניבות הרכב עולה בתקופות מיתון"

מאת שמואל שוסטר

26.11.2008 / 7:14

ההאטה בענף לא השפיעה על איתוראן - הרווח הנקי זינק ב-75% ל-5.6 מיליון דולר, ההכנסות גדלו ב-28% ל-35.2 מיליון דולר



>> למרות ההאטה במכירת מכוניות בעקבות המשבר, הצליחה איתוראן המתמחה באיתור וחילוץ כלי רכב, להציג שיפור בתוצאות ברבעון השלישי. בשורה העליונה רשמה החברה גידול של 28% בהכנסות, שהסתכמו ב-35.2 מיליון דולר.



בחברה אומרים שמקור הגידול בצמיחה בבסיס המנויים של החברה בברזיל ובישראל, וכן בשל הגידול בהכנסה הממוצעת למנוי והיחלשות הדולר. החברה המירה בתחילת הרבעון החולף את דמי המנוי שהיא גובה בישראל מדולרים לשקלים לפי שער חליפין גבוה מזה שהיה בפועל ברבעון.

השיפור בתוצאות ניכר ברווח התפעולי, שצמח ל-7.4 מיליון דולר והגיע ל-21% מההכנסות - בהשוואה לרווח תפעולי של 4.6 מיליון דולר, 16.6% מההכנסות, ברבעון המקביל. הכנסות מימון של 1.2 מיליון דולר, שנבעו בעיקר מהעלייה בשער הדולר לעומת השקל ברבעון, תרמו לרווח הנקי שהסתכם ב-5.6 מיליון דולר, 27 סנט למניה - זינוק של 75% בהשוואה ל-3.2 מיליון דולר, 14 סנט למניה, ברבעון המקביל ב-2007.



ברבעון השלישי רכשה איתוראן 175 אלף ממניותיה בכ-2 מיליון דולר. לאחר הרכישה החזיקה החברה במזומן ושווי מזומן בהיקף של 57.6 מיליון דולר - עלייה של 7% לעומת קופה של 53.5 מיליון דולר שבה החזיקה בתום הרבעון השני.



אייל שרצקי, מנכ"ל משותף של איתוראן אמר עם פרסום הדו"חות: "בעוד אנו רואים האטה בכלכלה הגלובלית, אנו מאמינים כי המודל העסקי שלנו הוא דפנסיווי מאוד לסביבה זו; ההאטה הכלכלית הגלובלית אמנם תפחית את מספר המכוניות החדשות המיוצרות ונמכרות - אבל היסטורית, היקף גניבות הרכב עולה בתקופת מיתון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully