וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצגה חייבת להימשך

מאת תמר טרוים

26.11.2008 / 7:14

מופעי החנוכה נהפכו לחלק ממסורת החג, ונדמה כי אפילו המשבר הכלכלי לא יכול להם. השנה יתלבטו ההורים בין הפסטיגל המסורתי, הפסטיבל, שחוזר בהפקתה המוסיקלית של יהודית רביץ, והאח הקטן - מותק של פסטיבל, לצעירים שבחבורה. איך לחגוג את חנוכה בלי לרוקן את הכיסים - כל ה



>> חנוכה בפתח וההכנות לשלל המופעים נכנסות להילוך גבוה. כל הורה יודע שהחג לא יעבור ללא נקיפות מצפון אם הילדים לא יצפו במופע אחד לפחות - וזה לא הולך להיות זול. עם זאת, רוב ההורים אינם משלמים את מלוא המחיר, אם בעזרת הטבות ומבצעים שונים ואם בקניית כרטיסים המסובסדים על ידי ועדי העובדים.



כמו בכל שנה, רבים הצטיידו בכרטיסים מראש, אף שרוב רוכשי הכרטיסים קונים אותם כשבועיים לפני החג. מנכ"ל ישראכרט, חיים קרופסקי, מעריך על סמך נתוני שנים קודמות כי כ-50 אלף כרטיסים יימכרו ללקוחות ישראכרט לפני החג.

רותי מרום, המשווקת את הפסטיגל, אומרת כי המכירות המוקדמות טובות מאוד. לדבריה, לא ניכרת ירידה ברכישת הכרטיסים בעקבות המשבר הכלכלי. "רוב המכירות הן לוועדי עובדים, ומכיוון שהתחלנו לשווק את המופע כבר לפני כחצי שנה, המשבר עוד לא השפיע. ייתכן שעבור הלקוח הפרטי, רכישה של כרטיס במחיר מלא תהיה יותר קשה כיום מבעבר, אבל לרוב הוא לא נדרש לכך. יש המון מבצעים לכל המופעים וכמעט אף אחד לא קונה כרטיס במחיר מלא".



אחרים בענף טוענים כי ניכרת האטה ברכישת כרטיסים על ידי ועדי העובדים שמבצעים את רכישת הכרטיסים בחודשים האחרונים. "השנה הוועדים המשיכו לקנות כרטיסים משום שהתקציב נקבע מראש. אם המשבר לא יסתיים בקרוב, יש להניח שבשנה הבאה נראה קשיים חמורים יותר במכירה", אומרת מרום. לפי העומס על משרדי הכרטיסים, נראה כי למרות המשבר ההורים לא מקצצים ברכישת כרטיסים למופעי החג, אך אולי רבים יותר מחפשים הנחות ומבצעים - ואלה מובאים לפניכם.



תפוס ת'פסטיגל



מה: הפסטיגל, שמביים השנה חנוך רוזן, עוסק במצולות הים ושואב השראה מסרטי אנימציה ומהתוכניות "הישרדות" ו"אבודים".



בהשתתפות: גיא זוארץ, שירי מימון, שלמה בראבא, ויקה פינקלשטיין, גל גדות, רוני סופרסטאר ושלמה וישינסקי.



איפה ומתי: חיפה - 6-21 בדצמבר, תל אביב - 22 בדצמבר עד 10 בינואר, אשקלון - 11-20 בינואר, ירושלים - 21-22 בינואר



כמה: 185 שקל



מבצעים והנחות: ישראכרט - כרטיס ב-39 שקל + 240 כוכבים, ללקוחות HOT - 69 שקל, לחברי אשמורת - 74 שקל, לעמיתי חבר 60-80 שקל, ועדי עובדים - 25-45 שקל, לבעלי כרטיסייה או "חופשי חודשי" של אגד - כרטיס שני חינם.



מותק של פסטיבל



מה: פסטיבל לפעוטות עם כוכבי הקטנטנים. את המופע ביים צדי צרפתי והוא מספר על סטפני, ספורטקס, רובי רקב ושאר החברים מהסדרה "נווה עצלנות".



בהשתתפות: טוביה צפיר, ציפי שביט, חני נחמיאס, משה דץ, יובל המבולבל, מיכל צפיר, אסף אשתר וכוכבי ערוץ הופ!.



איפה ומתי: חיפה - 20-24 בדצמבר, תל אביב - 25-29 בדצמבר, ירושלים - 20 בדצמבר



כמה: 165 שקל



מבצעים והנחות: לעמיתי חבר 60-80 שקל; קניית שני מוצרים מהמותגים לייף, אוונט, ג'ונסונס, או-בה, קרפרי, אוונט, חלאבילין לאב ליין, מידנייט וחלאבין בסופר פארם תזכה בכרטיס ב-69 שקל.



פסטיבל שירי ילדים



מה: האח הקטן של הפסטיגל הגדול חוזר לאחר שבשנה שעברה ביצע קאמבק היסטורי אך צנוע. השנה מנסים לרענן את האירוע הוותיק, עם יהודית רביץ, המפיקה המוסיקלית, שגייסה כוכבים רבים.



בהשתתפות: נינט, קרן פלס, שי גבסו, גידי גוב ועוד.



איפה ומתי: 22 בדצמבר עד 7 בינואר, בתל אביב, בירושלים ובחיפה



כמה: 199 שקל



מבצעים והנחות: למשלמים בישראכרט - 59 שקל + 250 כוכבים, לקונים ממגוון דגני הילדים של תלמה הטבה בשווי 100 שקל בקניית כרטיסים, לעמיתי חבר - 65-85 שקל.



סופגניה של הצגה



מה: במדיטק בחולון יחגגו את חנוכה באירוע "סופגניה של הצגה", הכולל מגוון הצגות: אוזו ומוזו מכפר קאקרוזו, אמיל והבלשים, מותק, עוץ לי גוץ לי, וקרשינדו ואני. בנוסף יתקיים פרויקט "סופרים מספרים לילדים", שבמהלכו יקריאו סופרים ידועים את סיפוריהם, ובהם יהודה אטלס, אבירמה גולן, מיכל שלו, יונתן יבין ואמי רובינגר.



מתי: 23-29 בדצמבר.



כמה: 35-80 שקל



מבצעים והנחות: מחזיקי ישראכרט יהנו מכרטיס ב-20 שקל + 290 כוכבים.



חנוכה חיות בגבעתיים



מה: זו השנה השביעית שתיאטרון גבעתיים מקיים את פסטיבל "חנוכה חיות", הכולל מגוון הצגות שעוסקות בחיות ובאנשים. במסגרת הפסטיבל יתקיימו שעות סיפור וסדנאות, וכן יעלו ההצגות "דודו הדולפין ושודדי הים", "הדייג ודג הזהב", "הרפתקאות הדרקון פיץ", "יום הולדת לאיה" ו"תיבת נח", "מר זוטא ועץ התפוחים".



מתי: 23-29 בדצמבר.



כמה: הצגות יעלו 65-75 שקל ושעות סיפור 35 שקל.



מבצעים והנחות: מחזיקי ישראכרט - כרטיס ל"תיבת נח" ב-19 שקל + 280 כוכבים ושאר ההצגות יזכו בהנחה של 30 שקל תמורת 150 כוכבים. לקוחות סטימצקי, צליל, הפנינג וילדותי יהנו מהנחה של 5 שקלים לכל ההצגות ברכישה מוקדמת.



אוליבר



מה: מחזמר המבוסס על הרומן הנודע מאת צ'רלס דיקנס "אוליבר טוויסט" בהפקה משותפת של תיאטרון בית ליסין, יריב יפת, בימות והמפיק הבינלאומי קמרון מקינטוש. בליווי תזמורת סימפונית חיה.



בהשתתפות: ששון גבאי, אניה בוקשטיין, גיל פרנק וישראל גוריון



איפה ומתי: תל אביב - 21 בדצמבר עד 1 בינואר, חיפה - 5-7 בינואר



כמה: 199 שקל.



מבצעים והנחות: למחזיקי ישראכרט - 59 שקל + 250 כוכבים, לעמיתי חבר - 65-85 שקל.



טררם קידס 2 - מצילים את העולם



מה: המופע משלב עלילה עם שירים, תיפוף, ומסרים חינוכיים. החבורה מתמודדת עם עתיד כדור הארץ והגנת הסביבה ומשלבת ילדים מהקהל.



איפה ומתי: מדיטק חולון - 13 בדצמבר, תיאטרון הצפון - 20 בדצמבר, משכן אומנויות הבמה באר שבע - 23 בדצמבר, היכל התרבות ראשון לציון - 24 בדצמבר, היכל אומנויות הבמה הרצליה - 25 בדצמבר, תיאטרון ירושלים - 26 בדצמבר, היכל התרבות נס ציונה - 27 בדצמבר, היכל התרבות אשקלון - 28 בדצמבר, היכל התרבות אור יהודה - 29 בדצמבר.



כמה: כרטיס בקופות יעלה 139 שקל ובמכירה המוקדמת 119 שקל.



מבצעים והנחות: 1+1 בסטימצקי לקונים כרטיס ב-139 שקל, ועדי עובדים - 77-89 שקל, ישראכרט - 39 שקל + 200 כוכבים.



אי המטמון



מה: ההצגה מתארת את סיפורו של הנער ג'ים הוקינס שמגלה מפת אוצר סודית בפונדק שהוא מנהל עם אחותו אן. בעזרת קפטן ג'ק, אהובה של אן, הם מזמינים את המלחים הטובים ביותר בבריטניה למסע אל האוצר הגדול שחבוי באי המטמון.



בהשתתפות: חן אהרוני, עדי הימלבלוי, רודריגו גונזלס ומרינה מ"הישרדות"



איפה ומתי: 22-29 בדצמבר בכל רחבי הארץ



כמה: 150 שקל



מבצעים והנחות: למחזיקי ישראכרט - כרטיס ב-45 שקל + 250 כוכבים, לעמיתי חבר - 59 שקל, ועדי עובדים - 35 שקל.



פנטזי קידס



מה: עולם מלא דימיון וצבעים שבו בוטל כוח המשיכה והדמויות והחפצים מרחפים בחלל האולם ומעל הבמה. המופע משלב אפקטים של תאורה אולטרה סגולית וצבעים זרחניים.



איפה ומתי: גן שמואל - 24 בדצמבר, באר שבע - 25 בדצמבר, היכל התרבות בראשון לציון - 26 בדצמבר, הרצליה - 27 בדצמבר, קיבוץ יגור - 28 בדצמבר, נס ציונה - 19 בדצמבר.



כמה: כרטיס בקופה ביום המופע יעלה 139 שקל ובמכירה מוקדמת 119 שקל.



מבצעים והנחות: ועדי עובדים - 77-89 שקל, ישראכרט - 39 שקל + 200 כוכבים, חבר - 59 שקל.



ועוד כמה הצעות לשאר ימי החופשה



>> מופע אחד, גרנדיוזי ככל שיהיה, אינו מספיק למלא את שבעת ימי החופשה. הנה כמה הצעות לפעילויות נוספות.



פארק מיני ישראל בפארק יוקם מתחם פעילויות יצירה ומופעים. בין השאר יהיו סדנאות יצירה לבניית חנוכיות מחרס, הרכבת סביבונים, מתנפחים וג'ימבורי. מדי יום תיערך הצגה של תיאטרון בובות וטקס הדלקת חנוכייה וחלוקת סופגניות.



כמה: רוב הפעילויות בחינם לרוכשים כרטיסים לפארק.



פארק הקופים ביער בן שמן בנוסף לקופים, הפארק מציע פעילויות ברוח החג באזור שבו פעלו המכבים. מסע חידונים בעקבות המכבים, יצירת נרות צבעוניים והכנת סופגניות עם ריבה.



כמה: 48 שקל.



מבצעים והנחות: מבקרי פארק הקופים יקבלו כרטיס חינם לשמורת נאות קדומים, ומבקרי נאות קדומים יקבלו כרטיס חינם לפארק הקופים. בקניית שני כרטיסים יקבלו מחזיקי ישראכרט כרטיס חינם תמורת 330 כוכבים.



בית גוברין בשבת שלפני חנוכה, 20 בדצמבר, תעלה ההצגה "נס גדול היה פה" ומדי שעה עגולה ייערכו סדנאות ג'אגלינג וסדנאות יצירה של חנוכיות. בשבת ב-27 בדצמבר ייערך מופע ג'אגלינג במערת הפעמון, בשילוב ריקודים ולהטוטי אש.



מתי: 20 ו-27 בדצמבר.



כמה: 23 שקל למבוגר ו-12 שקל לילד.



גן לאומי מצדה סיור מודרך, מוסיקה קירקסית וההצגה "אחרוני המצדה", המגוללת את סיפורו של המבצר העתיק. אטרקציות נוספות הן חזיון אורקולי המציג את סיפורה של מצדה, ביקור במוזיאון מצדה, תערוכת צילומים של ים המלח, מופעי מוסיקה על פסגת ההר ולינה למרגלותיה. בנוסף, ביום ראשון 28 בדצמבר ב-16:30 ייערך טקס הדלקת נר שמיני ואחרון של חנוכה, בליווי שירי חג וסופגניות.



מתי: 22-27 בדצמבר.



כמה: כרטיס למבוגר יעלה 61 שקל ולילד 34 שקל.



אגמון החולה בנוסף לסיורים הרגילים באגמון שבהם צופים בעגורים ובעופות מים נוספים, ייערך בכל ימי החנוכה טקס הדלקת נרות חגיגי של חנוכייה הפועלת באמצעות גז טבעי, תוך הסבר על היווצרותו מתחת לאדמת אגמון החולה.



כמה: 50-75 שקל.



-



הופעות ואטרקציות נוספות באתר: www.mouse.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully