וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאמן נגבטק בדו"ח לבימ"ש: גורמים שונים מתעניינים ברכישת החברה

מאת הילה רז

26.11.2008 / 7:14

הנאמן אבנר כהן פנה לביהמ"ש בבקשה לאשר הענקת תמריצים לעובדי נגבטק שיסייעו להליך המכירה של החברה, שנקלעה לחובות של 135 מיליון שקל



>> כמה גורמים מתעניינים ברכישת נגבטק, והעבירו לנאמן של החברה בקשה לקבלת מידע לצורך ביצוע בדיקת נאותות - כך עולה מדו"ח ראשוני שהגיש שלשום הנאמן של החברה, עו"ד אבנר כהן, לבית המשפט המחוזי בתל אביב.

לפני כשלושה שבועות הוציא בית המשפט המחוזי בתל אביב צו הקפאת הליכים למשך חודש לנגבטק, המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות לבדיקת פרוסות של מוליכים למחצה. זאת לאחר שהחברה נקלעה לחובות של 135 מיליון שקל, ובהם חוב בגין אי תשלום שכר אוקטובר ל-147 עובדים. באחרונה פירסם הנאמן הזמנה להציע הצעות רכישה.



בדו"ח מציין הנאמן כי על פי אישור בית המשפט הוא מעסיק 11 מעובדי החברה, ובהם יו"ר הדירקטוריון. לדברי הנאמן, נכון להיום 25 מעובדי החברה ביקשו לקבל מכתבי פיטורים ומכתבי שחרור כספים הנלווים אליהם. במקביל, הגיש אתמול הנאמן בקשה לאשר לו לתת תמריץ לעובדי החברה שיסייעו ויתרמו להליך מכירת החברה. על פי המנגנון שמציע הנאמן, עובדי החברה יזכו לקבל 10% מתמורת המכירה לאחר ניכוי הוצאות המכירה וההקפאה.



לדבריו, התמריץ חיוני כדי להשאיר עובדים חיוניים בחברה, שיסייעו בתהליך המכירה וישתלבו בחברה לאחר רכישתה. בכך, כותב הנאמן, תתאפשר מכירת החברה כעסק חי. הנאמן מציין כי הנושים המובטחים של החברה, שמחזיקים בחוב של 62 מיליון שקל, הסכימו לתמריץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully