וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענקית החיפוש גוגל תפטר עובדי פרילאנס

סוכנויות הידיעות

26.11.2008 / 7:14

החברה לא אמרה כמה עובדים תפטר, אך הדגישה כי לא תפטר עובדים קבועים



>> ענקית האינטרנט גוגל הודיעה כי בכוונתה לפטר מספר משמעותי של עובדי פרילאנס, אך לא תערוך קיצוצים בעובדים הקבועים של החברה. כך דיווח העיתון "וול סטריט ג'ורנל".

"חשבנו זה זמן מה, לפני שהגענו לשלב המכריע במשבר הפיננסי, לקצץ באופן משמעותי במספר הפרילנסרים", אמרה דוברת החברה ג'יין פנר. גוגל סירבה לפרט כמה משרות תקצץ. נכון לסוף הרבעון השלישי, העסיקה גוגל 20 אלף עובדים ו-10 אלף פרילאנסרים.



בתחילת החודש נפוצו דיווחים על כך שגוגל צפויה להקפיא גיוס עובדים. החברה הכחישה את המידע וטענה כי אינה מקפיאה גיוסי עובדים אלא מאטה אותם. "בשבוע שעבר גייסנו כ-30 עובדים", מסרה אז פנר. "הגיוסים נמשכים תוך הקפדה על זהירות ואסטרטגיה". גוגל ציינה בעבר כי מרבית הגיוסים בחברה הם למשרות מהנדסים.



כאשר נשאל לאחרונה מנכ"ל גוגל אריק שמידט על השלכות המשבר הכלכלי, אמר כי "תשובה זהירה תהיה מתן פיקוח על גיוסים. אנחנו מגייסים, אבל בשיעור נמוך. בשבוע שעבר גייסנו עשרות עובדים חדשים ואני משער שהמגמה תימשך. הפעולה השנייה שביצענו היתה בחינה מדוקדקת של הוצאות כדי לוודא שאנו לא מבזבזים כסף". שמידט אמר עוד כי "בהחלט נהיה זהירים יותר עם הוצאות גדולות, שהחזרי ההשקעה שלהם אינם ודאיים".



לגבי פיטורים אפשריים בגוגל ישראל נמסר כי מדיניות גוגל העולמית תקפה גם בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully