וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היזמים מוטי קירשנבאום ובוריס לוין רכשו בית דיור מוגן ב-16.5 מיליון שקל

רז סמולסקי

26.11.2008 / 9:47

המוכר: חברת גמול שבבעלות לאון רקנאטי; העסקה משקפת לנכס שווי של כ-40 מיליון שקל



חברת גמול השקעות בשליטת לאון רקאנטי, מכרה ליזמים מוטי קירשנבאום ובוריס לוין את אחזקותיה בבית דיור מוגן ברמת השרון, תמורת 16.5 מיליון שקל.



קירשנבאום ולוין מחזיקים כיום 60% ממניות חברת מג'יקפיוצר, שבבעלותה פרויקט הדיור המוגן בית ברמת השרון. את יתרת המניות (40%) מחזיקה חברת גמול השקעות. העסקה משקפת לבית ברמת השרון שווי של 41.25 מיליון שקל. גמול נכנסה בשנת 2005 כמשקיע פיננסי במג'יקפיוצ'ר וכעת היא מממשת את אחזקותיה. כתוצאה מהמכירה צפויה החברה לרשום 32 מליון שקל רווח לפני מס.



פרויקט הבית ברמת השרון הנו פרויקט מגורים יוקרתי לאוכלוסייה המבוגרת בהיקף של כ-200 יחידות דיור. הקמת הפרויקט הסתיימה בתחילת 2007 וכיום הוא מאוכלס כמעט במלואו. בחודשים האחרונים שווקו בפרויקט דירות שלושה חדרים במחיר של כ-2.4 מיליון שקל ודירות 2 חדרים במחיר של כ-1.4 מיליון שקל.



מוטי קירשנבאום היה בין היזמים שהקימו את פארק העסקים אירפורט סיטי ליד שדה התעופה בן גוריון. כיום הוא בעל השליטה בחברת הנדל"ן הציבורית יורופורט, העוסקת בתחום הייזום של פארקי עסקים דומים לאירפורט סיטי באירופה. כמו כן, פעיל קירשנבאום בתחום הדיור מוגן ושותף ברשת מועדוני הכושר גו-אקטיב, המפעילה 10 סניפים ברחבי הארץ.



בוריס לוין הנו הבעלים של רשת נאותים הפעילה בתחום הייזום והתפעול של מוסדות גריאטריים בארץ ובבעלותו מספר מרכזים גריאטריים גדולים בארץ, בהיקף של כ-1,000 מיטות. בימים אלו הוא נמצא בהקמה של עוד 2 מרכזים גריאטריים בארץ.



לוין הוא הבעלים של רשת בתי אבות ומרכזים גריאטריים גם באירופה. הוא פתח באחרונה מרכז גריאטרי משולב יוקרתי בהיקף של 300 מיטות בברלין והוא נמצא כיום בייזום ותכנון של שלושה מרכזים נוספים בגרמניה ומרכז נוסף בספרד. כמו כן הוא נערך כיום להקמת פרויקט גריאטרי ראשון בצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully