וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן פימי של ישי דוידי רוכשת את השליטה באינרום תמורת 105 מיליון שקל

יובל מעוז

26.11.2008 / 11:54

פימי תחזיק 100% מאינרום - המחזיקה חברות כמו איטונג ונירלט; אינרום סיימה את 2007 ברווח של 24 מ' ש'



קרן פימי הודיעה כי היא רוכשת את השליטה באינרום, בהשקעה של 105 מיליון שקל. קרן פימי היא בעלת השליטה האפקטיווית באינרום ומחזיקה 50% ממנה. כעת היא רוכשת כ-50% נוספים מחברת גרינסטון, ותחזיק במלוא המניות באינרום.



אינרום, בניהולו של אלדד בן משה, עוסקת בתחומי פעילות תעשייתית מגוונת, הכוללת צבעים, מוצרי פולימרים לבידוד, מוצרי בניה ופיתוח, מוצרי גמר לבניה, יציקות פלדה - בעיקר לטנק המרכבה; ומוצרי שיש. בין החברות בקבוצה: איטונג, נירלט, כרמית, אורלייט, אורדן ושיש אלוני.



מכירות אינרום ב-2007 הסתכמו בכמיליארד שקל, עם רווח נקי של 24 מיליון שקל. התחזית לשנת 2008היא כי מכירות החברה יסתכמו בכ-1.1 מיליארד שקל ויניבו רווח נקי של כ-30 מיליון שקל. יו"ר החברה הוא גילון בק, שותף בכיר בפימי.



קרן פימי הינה קרן ההשקעות הפרטית הגדולה בישראל, עם הון של 1.25 מיליארד דולר, שמתמחה בהשקעות בשני אופנים: רכישת שליטה בחברות, באמצעות השקעה בחברות רלוונטיות; והשקעות פיננסיות. הקרן השלימה בסוף שנת 2007 גיוס של 500 מיליון דולר לקרן הרביעית.



ישי דוידי, מייסד ומנכ"ל פימי, מסר כי "למרות שאנו סבורים שהמשבר עדיין בעיצומו, פימי מתכוונת להמשיך במדיניות ההשקעה בחברות. לפימי כסף זמין להשקעות חדשות של כמיליארד דולר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully