וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת מכבי ת"א פורצת את מסגרת התקציב: ביזבזה 25 מ' ד' העונה; הגירעון התקציבי - 6 מ' ד'

TheMarker

26.11.2008 / 12:40

כך חשף הבוקר "ישראל היום"; שכרו של פיני של גרשון יעמוד על מיליון דולר



הנהלת מכבי ת"א פורצת את מסגרת התקציב של הקבוצה - הצליחה לבזבז העונה 25 מיליון דולר, כך חשף הבוקר העיתון "ישראל היום". על פי העיתון, בעלי הקבוצה נדרשו באחרונה להזרים מעל למיליון דולר לקבוצה, כאשר התקציב לעונה הקודמת עמד על 18 מיליון דולר. על פי ההערכות, אם הקבוצה לא תעלה לטופ-16 היא תינזק ב-2.5 מיליון דולר.



הפריצה הראשונה העיקרית, לפי הדיווח, היתה על העסקתו של שחקן הכדורסל קרלוס ארויו, שהסתכמה ב-3.5 מיליון דולר. עלות השחקן הינה יותר משווייה של כל קבוצה אחרת בליגת העל. כמו כן נחשף כי שכרו של פיני של גרשון יעמוד על מיליון דולר.



לפי העיתון, סיפור אחר הממחיש את הבזבזנות של הקבוצה, הוא העסקתו של השחקן הפצוע, טל בורשטיין. חברי ההנהלה סיכמו שיוצע לבורשטיין חוזה חדש לשלוש עונות תמורת 150 אלף דולר על עונה (מיליון דולר ברוטו ל-3 שנים), ואילו דיוויד פדרמן סגר לבסוף עם השחקן הפצוע סכום של 4.5 מיליון דולר ברוטו.



סך הוצאותיה של מכבי ת"א: עלות השחקנים - 15.7 מיליון דולר; הוצאות משרד ושיווק - 3.6 מיליון דולר; עלות מפוטרים ושונות - 2 מיליון דולר; צוות מקצועי וניהולי - 2 מיליון דולר; טיסות - 600 אלף דולר; אולם נוקיה - 600 אלף דולר; אבטחה במשחקים - 200 אלף דולר ומס הכנסה - 400 אלף דולר. בסה"כ, ההוצאות מסתכמות ב-25.1 מיליון דולר.



הכנסות הקבוצה נאמדות ב-19 מיליון דולר: הכנסה מכרטיסים ומינויים - 9 מיליון דולר; תאי צפייה - 1.5 מיליון דולר; ספונסר - (אלקטרה) - 2 מיליון דולר; פרסום - 2 מיליון דולר; מלבישה - נייק - 400 אלף דולר; טלוויזיה - 3 מיליון דולר; ליגת ווינר - 500 אלף דולר ומכירתו של הלפרין - 560 אלף דולר. חישוב קל מצביע על הגירעון התקציבי שאליו נכנסה הקבוצה - 6 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully