וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל אסים השקעות - צביקה כרמי - מסיים את תפקידו במסגרת צמצום הוצאות החברה

יובל מעוז

26.11.2008 / 13:24

החברה שבשליטת עדי קייזמן מצמצמת בהוצאות נוכח חוסר הוודאות לגבי מימוש נכסי הנדל"ן בטווח המיידי


, שבשליטת עדי קייזמן, מצמצמת בכוח האדם של החברה בעקבות המשבר בתחום הנדל"ן במזרח אירופה, ועושה זאת מהצמרת: מנכ"ל החברה, צביקה כרמי, יסיים את תפקידו בחברה ב-25 בפברואר. בנוסף, עוזרו יסיים את תפקידו חודש לפני כן.

אסים מעריכה כי הצמצום בהוצאות ההנהלה יסתכם בכ-2 מיליון שקל - עלות שכרו השנתית של המנכ"ל ועוזרו. לאחר עזיבת כרמי ימונה לתפקיד המנכ"ל נושא משרה העובד בחברה, ללא עלות כספית משמעותית לחברה. באסים מציינים כי בכוונתם לפעול לנקיטת צעדי התייעלות נוספים. לאחר תהליך הפיטורים, יוותר בחברה צוות מצומצם של מהנדס ושני אנשי כספים. לאסים יש שתי סדרות אג"ח הנסחרות בתשואות גבוהות: סדרה א' נסחרת בתשואה של 99% וסדרה ב' נסחרת בתשואה של 51%, כשחברה מבצעת מפעם לפעם רכישות אג"ח.

באסים מסבירים כי מהלך ההתייעלות נובע נוכח "חוסר הוודאות לגבי מימוש נכסי הנדל"ן להשקעה או הקמת פרויקטים בטווח המיידי", המחייבים צמצום בהוצאות באופן משמעותי. בחברה מעריכים כי השווקים בהם פועלת החברה ייכנסו לקיפאון בשנתיים הקרובות, מצב שיקשה על החברה להשלים מכירות ופרויקטים.

קייזמן רכש את השליטה בחברה באמצעות איי.די.או שבבעלותו בסוף יוני השנה תמורת הזרמה של 30 מיליון שקל לחברה ורכישת אחזקות מבעלי המניות אביחי סטולרו וחברת אישיד של ישראל ואיריס שמעונוב תמורת 5.7 מיליון שקל כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully