וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו טייגר וודס מתקשה לשמור על עבודה: ג'נרל מוטורס ביטלה את הסכם החסום עם הספורטאי העשיר בעולם

סוכנויות הידיעות

26.11.2008 / 13:48

וודס פירסם בתשע השנים האחרונות את מוצרי GM תמורת 8 מיליון דולר בשנה



ענקית הרכב ג'נרל מוטורס (GM) הודיעה על הפסקתו של ההסכם החסום בינה לבין שחקן הגולף טייגר וודס, לאחר תשע שנים בהן פרסם האתלט העשיר בעולם את מוצריה של יצרנית המכוניות האמריקאית, בשל אילוצים תקציביים.



וודס, שהרוויח 122.7 מיליון דולר בשנה שעברה מחסויות ונצחונות במסלול הגולף, פירסם בתשע השנים האחרונות את דגמי GM, בהן ביואיק, תמורת 8 מיליון דולר בשנה. החוזה בינו לבין ג'נרל מוטורס, שהגיעה לסף פשיטת רגל בעקבות משבר האשראי העולמי והירידה החדה בביקוש למכוניות בארה"ב, היה אמור להימשך עד סוף 2009.



ג'נרל מוטורס רשמה הפסדים בסך 73 מיליארד דולר מאז 2004. מהחברה נמסר כי הפסקת התקשרות עם וודס נובעת מהצורך של החברה לקצץ בהוצאות, על רקע קשייהן של יצרניות הרכב וההאטה הכלכלית המתמשכת בארה"ב. בשל הצורך לקצץ בהוצאות הודיעה החברה באחרונה כי לא תיתן חסות למשחק הסופרבול או לטורניר המאסטרס בגולף.



הסכם החסות עם וודס לא סייע לביואיק למשוך קהל צעיר יותר, ומכירותיה נפלו ב-58% במהלך תשע השנים בהן פרסם וודס את המותג. מכירות הביואיק נפלו ב-24% ב-10 החודשים הראשונים של 2008, על רקע נפילות של 20% במכירותיהם של כל דגמי GM.



ראש מחלקת המכירות, השירות והשיווק של GM, פיטר טרנס, אמר לאחר פרסום ההודעה כי "טייגר מצפה לילד שני ומעוניין להקדיש יותר זמן למשפחתו. במקביל, ג'נרל מוטורס צריכה לחסוך בעלויות". סוכנו של וודס, מארק סטיינברג, אמר גם הוא כי הפרידה הייתה "הדדית ומאוד ידידותית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully