וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צו ההקפאה של חברת נידר הוארך ב-30 ימים נוספים

רנית נחום-הלוי

26.11.2008 / 14:29

שופט בית המשפט המחוזי בירושלים, יוסף שפירא קיבל את הצעת נאמני החברה כי כי הם עשויים להשיג הצעת הסדר נושים ראויה יותר



שופט בית המשפט המחוזי בירושלים, יוסף שפירא, המשיך את צו ההקפאה של חברת נידר ל-30 ימים נוספים. השופט שפירא קיבל את הצעת נאמני החברה, עו"ד אמיר ברטוב ממשרד ליפא מאיר ושות' וקובי אמסטר ממשרד אמסטר ושות', כי הם עשויים להשיג הצעת הסדר נושים ראויה יותר. בית המשפט המחוזי בירושלים כבר האריך ב-21 בספטמבר ב-60 יום נוספים את הקפאת ההליכים של החברה.



בתוך כך נדחתה בקשת בנק לאומי למימוש מהיר של הקרקעות. בנק לאומי הינו הנושה העיקרי של החברה בסכום כולל של 233.6 מיליון שקל העומדים לחובת החברה וזכויות החברה בנכס בהולילנד משועבדות לו. הבנק ציין כי יסכים לעסקת מזומנים בלבד בין היתר כיוון "שהמשבר הכלכלי והשלכותיו גרמו לנסיגה של מתעניינים רבים מהצעות לרכישת הנכס" כך נטען באמצעות עו"ד קרן מגור ממשרד שפירא ושות'.



לפני מספר ימים הציגו נאמני החברה את הרוכשים הפוטנציאליים למימוש נכסי החברה. לגבי קרקעות במתחם הולילנד, הנכס העיקרי של החברה בשטח של כ-20 דונם הוגשו שלוש הצעות: האחת, עסקת מזומנים על ידי חברת רייכמן נכסים מלונדון לרכוש את המתחם בכ-140 מיליון שקל. הצעה נוספת הוגשה על ידי חברת נהור, חברה הבת של החברה לתחבורה ציבורית דן לעסקת קומבינציה. כמו כן הוגשה הצעה על ידי קבוצת משקיעים מחו"ל לרכישת 50% מזכויות החברה כנגד הלוואת בעלים בסך של 25 מיליון שקל. אף אחת מההצעות לא התגבשה לכדי עסקה.



הנאמנים הגיבו על ההחלטה ואמרו: "אנחנו מקווים שהזמן הנוסף שאושר יאפשר לנו לשפר את ההצעות שהתקבלו ולהתקדם במשא ומתן עם הנושים המרכזיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully