וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלביט מערכות יורדת ב-8% למרות הדו"חות: הקיטון בצבר מעיב על המניה

יובל מעוז

26.11.2008 / 14:55

בכלל פיננסים הורידו מחיר היעד ב-17% ל-56 דולר למניה


פירסמה אתמול עוד דו"ח רבעוני שהציג צמיחה. החברה היציבה הציגה גידול בהכנסות וברווח הנקי, אך שוק ההון מגיב היום דווקא לשלילה לדו"חות. הסיבה לכך היא ירידה בצבר ההזמנות.

בבית ההשקעות כלל פיננסים הורידו היום את מחיר היעד למניה מ-68 דולר ל-56 - 35% מעל מחיר המניה בשוק, והותירו המלצת "תשואת יתר".

הנתון שמעיב היום על המסחר במניית החברה הוא צבר ההזמנות שהציגה החברה בדו"חות הרבעון. אלביט רשמה צבר השמנות של 4.78 מיליארד דולר, נתון המהווה קיטון של 178 מיליון דולר לעומת הצבר ברבעון הקודם.

האנליסט צחי אברהם מכלל פיננסים מסביר כי "הקיטון בצבר הוא סימן אזהרה לגבי קצב הצמיחה העתידי מעבר ל-2009, בעיקר משום שהוא מגיע לאחר שנים רצופות של גידול עקבי".

אברהם מסייג את הקיטון ואומר כי לא מדובר במגמה: "סך ההזמנות שהתקבלו בארבעת הרבעונים האחרונים עמד על 2.8 מיליארד דולר, המהווים קנה מידה להיקף ההכנסות הצפוי בשנה הבאה. החברה מצפה לגידול בצבר ברבעון הרביעי".

אלביט סיימה את הרבעון השלישי עם זינוק של 30% בהכנסות ל-671.2 מיליון דולר. הרווח התפעולי של החברה צמח ב-121% ל-78.3 מיליון דולר והרווח הנקי טיפס ב-35% ל-35.5 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully