וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובילי הפרסום באוקטובר: קטגוריית רשתות שיווק, המפרסמת פרוקטר & גמבל והמותג סלקום

שמרית סלע

26.11.2008 / 15:41

פרוקטר & גמבל פירסמה באוקטובר ב-3 מיליון דולר; המותג סלקום פורסם בהשקעה של 1.8 מיליון דולר


כיאה לחודש החגים, קטגוריית רשתות השיווק הובילה את דירוג ענף הפרסום באוקטובר עם הוצאה ריאלית לפרסום של 4.4 מיליון דולר. כך עולה מדירוג ענף הפרסום של יפעת בקרת פרסום לחודש אוקטובר 2008 (במחירים ריאליים). עם זאת, חלה ירידה של כ-65% ביחס להוצאה לפרסום של הקטגוריה בספטמבר - שהיווה השנה את חודש טרום חגי תשרי בו מגבירות רשתות השיווק את הווליום הפרסומי כמדי שנה.

נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, אמר כי "אין ספק שלאחר הווליום הפרסומי הגבוה בספטמבר טרום החגים, ניכרת האטה משמעותית בפרסום באוקטובר שבאה לידי ביטוי בירידה של 25% ביחס לחודש ספטמבר".

המפרסמים הבולטים בקטגוריית רשתות השיווק הם סופר-פארם, שפירסם באמצעות באומן בר ריבנאי ונקסט אין בסכום ריאלי של כ-1.5 מיליון דולר. במקום השני ממוקמת רשת קו-אופ הריבוע הכחול עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-587 אלף דולר באמצעות שטרית מדיה גרופ.

במקום השני בדירוג הקטגוריות המובילות בפרסום ממוקמת קטגוריית הסלולר עם הוצאה לפרסום של כ-4 מיליון דולר. סלקום, שהיה המותג המוביל בפרסום באוקטובר, הוא גם המפרסם המוביל והדומיננטי בקטגוריה עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.8 מיליון דולר באמצעות גיתם BBDO. פלאפון ממוקמת במקום השני בקטגוריה עם הוצאה לפרסום של כמיליון דולר באמצעות באומן בר ריבנאי. פרטנר פירסמה באוקטובר באמצעות ראובני פרידן עם הוצאה ריאלית לפרסום של 814 אלף דולר.

קטגוריית הביגוד מתמקמת באוקטובר במקום השלישי עם הוצאה של כ-3.6 מיליון דולר, כאשר המפרסמים הבולטים בה הם פוקס באמצעות זרמון גולדמן, מנגו באמצעות מקאן אריקסון ורנואר שבלטה בפרסום באינטרנט באמצעות מקאן דיגיטל ועם פרסום אוף ליין באמצעות נפתלי אברהם. כמו כן, בעקבות החגים בולטת קטגוריית הסרטים בפרסום עם הוצאה ריאלית של כ-2 מיליון דולר.

פרוקטר & גמבל מובילות את טבלת המפרסמים באוקטובר עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-3 מיליון דולר. פרוקטר & גמבל בולטת עם פרסום לוולה קולסטון באמצעות גלר נסיס, אבקת כביסה אריאל באמצעות באומן בר ריבנאי ופנטן פרו ויטמין באמצעות אדלר חומסקי ורשבסקי. בהפרש מינורי, ממוקמת קבוצת שטראוס במקום השני עם הוצאה לפרסום של כ-2.8 מיליון דולר. הקבוצה פירסמה את קפה טורקי באמצעות באומן בר ריבנאי ומותגי יוטבתה ודנונה באמצעות שלמור אבנון ואביחי. יוניליוור סוגרת את השלישייה המובילה בטבלת המפרסמים עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.8 מיליון דולר.







טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully