וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הד ארצי הגישה בקשה לביטול העיקול הזמני שהטילה עליה להקת החברים של נטשה

הילה רז

26.11.2008 / 19:01

חברי הלהקה תבעו בסך 8 מיליון שקל את הד ארצי בטענה להעלמת מספר התקליטים שנמכרו



חברת הד ארצי הגישה היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה לביטול העיקול הזמני בסך 2.5 מיליון שקל שהטילה עליה להקת החברים של נטשה לפני כשבועיים.



חמשת חברי הלהקה טענו בבקשת העיקול זמני כי בעקבות מידע וראיות שהם קיבלו באחרונה עולה כי הד ארצי נקלעה למצב כלכלי קשה המעמיד בספק ניכר את יכולת החברה לפרוע את פסק הדין שייתכן ויינתן לטובת הלהקה. ב-2004 הגישו חברי הלהקה תביעה בסך 8 מיליון שקל נגד הד ארצי. בתביעה נטען כי הד ארצי העלימה במשך שנים מחברי הלהקה את הנתונים על מספר התקליטים שמכרו, ולא שילמה להם את הכספים המגיעים להם. הלהקה ציינה בתביעתה כי לאור מצוקת חברי הלהקה לצרכי אגרה הועמדה התביעה על כ-2.5 מיליון שקל.



באמצעות עו"ד גיל ורגון טענה חברת הד ארצי בבקשה העיקול הזמני כי במסגרת תביעה בסך 7.3 מיליון שקל שהגישו חברת הכשרת היישוב ומעריב מפורטת סדרת מעשים שמטרתם הברחת נכסים באופן שמציב ספק ניכר ביכולתה של הד ארצי להמשיך להתקיים כחברה בעלת יכולת פירעון.



בבקשה לביטול העיקול הזמני מציינת הד ארצי, המיוצגת על ידי עו"ד בועז עוזרי ממשרד עו"ד תדהר צור, כי הבקשה לעיקולים הוגשה תוך הצגת תמונה חלקית ומעוותת של העובדות. לדברי הד ארצי "התובעים בחרו להסתיר מפני בית המשפט שורה של עובדות מהותיות אותם היה עליהם להציג". הד ארצי מציינת כי בתביעה שהגישה הכשרת היישוב, עליה הסתמכה הלהקה בבקשת העיקול, נטען כי הד ארצי היא חברת בעלת נכסים שונים וצוין במפורש כי היא עומדת במלוא חובותיה לספקים.
הד ארצי טוענת עוד כי החברים של נטשה הסתירו מבית המשפט את העובדה כי מעריב היא זו שמנהלת את ההגנה בתיק מכח הסכם שיפוי בין מעריב להד ארצי, כאשר עורכת הדין במסגרת ההליך מונתה על ידי מעריב. לטענת הד ארצי, בקשת העיקול היא 'עורבא פרח', ולא הובא ולו בדל ראיה אמיתית, אלא רק פסיפס של עדויות שמועה, שנעטפו בסיסמאות ובביטוים נמלצים.



הותרת העיקולים על כנם, מציינת הד ארצי, יכולה להביא לתוצאה בלתי נסבלת, ולפגיעה אמיתית וקשה במצבה הפיננסי. הפגיעה הצפויה בהד ארצי, נכתב בבקשה לביטול העיקול, נובעת בין היתר מחשש כי אי ביטול צו העיקול יביא לגל של בקשות לעיקולים, על ידי כל הגורמים עימם קיימות להד ארצי מחלוקות עסקיות, דבר שיכול להביא לכדור שלג, ולפגיעה מהותית במצבה הפיננסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully