וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשבר הכלכלי מגיע לנואפים: ירידה במתנות למאהבות של עשירי ארה"ב

סוכנויות הידיעות

26.11.2008 / 19:05

82% מתכוונים לצמצם המתנות; העשירות נדיבות יותר - רק 20% יצמצמו התמיכה במאהבים



המשבר הכלכלי מתחיל לפגוע גם בכיסיהם של המאהבות והמאהבים של עשירי ארה"ב, לפי סקר חדש של שפורסם בארה"ב. 80% מהגברים והנשים המולטי-מיליונרים שמנהלים קשר רומנטי מחוץ לנישואים מתכננים לקצץ את היקף המתנות וההקצבות הכספיות למאהבים ולמאהבות שלהם, לפי סקר שערכה חברת המחקר פרינס אנד אסושיאייטס. עם זאת, רק 12% מהנסקרים אמרו כי בכוונתם לסיים את הקשר עם המאהבות והמאהבים בשל אילוצים כספיים.



"אנשים עשירים נפגעים, וכולם מביעים צורך לצמצם הוצאות לא הכרחיות", אמר נשיא פרינס, ראס אלן פרינס. "מאהבים ומאהבות הם חלק מחישוב זה", הוסיף. הסקר הקיף 191 גברים ונשים (כשני שליש גברים) בעלי הון אישי של לפחות 20 מיליון דולר, ואשר העידו על עצמם כי הם מנהלים קשר רומנטי עם מאהב או מאהבת במשך שנה לפחות.



עוד עלה מהסקר כי נשים מפגינות נדיבות רבה יותר למאהבים שלהן, מאשר גברים למאהבות. 82% מהגברים אמרו כי בכוונתן לצמצם את ההוצאות הכספיות על המאהבות שלהן, ולמעלה משלושה רבעים מהם אמרו כי יצמצמו את מספר המתנות שיעניקו. לעומתם, פחות מ-20% מהנשים אמרו כי בכוונתן לצמצם את היקף המתנות וההקצבות הכספיות למאהבים, ולמעלה ממחציתן אף ציינו כי בכוונתן להגדיל את היקף המתנות וההקצבות הכספיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully