וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת תקיפתו של אבי ניר: נבדק קשר לתחקיר תוכנית "השתולים" של קשת

גילי איזיקוביץ'

27.11.2008 / 9:04

אחד מכיווני החקירה: מועדון האוהדים הקיצוני של בית"ר "לה פמיליה"



התפתחות אפשרית בחקירת תקיפתו של מנכ"ל "קשת", אבי ניר. בזכיינית ערוץ 2 ערכו תדרוך ביטחוני לצוות תוכנית התחקיר "שתולים", שעתידה לעלות לשידור בקרוב. "שתולים", תוכניתה של העיתונאית אורלי וילנאי, מציבה תחקירנים סמויים בבתי עסק שונים, שמתעדים ליקויים שנמצאו בהם.



בחברה סיפרו כי תחקירנית ש"הושתלה" כדי לבדוק את תנאי התברואה באולם אירועים בצפון תל אביב מצאה ליקויים במטבחי האולם. לאחר שצוות התוכנית פנה לקבלת תגובה מבעלי המקום, התפתח עימות קשה בינם לבין ה"שתולה". על פי גורמים שונים, השמיעו מנהלי המקום איומים קשים נגד עובדת התוכנית, ואלמונים ניקבו את צמיגי מכוניתה. לא הוגשה תלונה על כך במשטרה.



לדברי מקור ב"קשת", זמן קצר לאחר מכן קיבל בעלי חברת ההפקה של התוכנית, דובי קרויטורו, שיחת טלפון, שהיתה לדברי המקור "בעלת נימה מאיימת", מאדם שדרש כי התחקיר לא ישודר. מאז קיבלו גורמים שונים בהפקת התוכנית שורה של מסרים מטרידים, ובמשרדו של ניר התקבלו מכתבים רבים בנוגע לפרשה. קרויטרו תושאל בידי המשטרה.



"שתולים" היתה אמורה לעלות לשידור בסוף דצמבר אך שידורה, כפי הנראה ללא קשר לתקרית, נדחה לעת עתה.



כיוון חקירה נוסף שנבדק הוא כי מי שעומד מאחורי התקיפה הוא ארגון האוהדים הקיצוני של בית"ר ירושלים, "לה פמיליה", לאחר שאחד מתחקירני התוכנית חדר לשורותיו. בימים האחרונים חשף צוות "השתולים" את עצם קיומו בפני אוהדים החברים בארגון. אחת ההערכות שעשויה לחזק את החשד נגד אוהדי בית"ר היא דפוס הפעולה של האלמונים שתקפו את ניר, המזכיר את תקיפת העיתונאי עו"ד ארי שמאי, שהותקף באלות על ידי אלמונים יום לאחר שביקר קשות את אוהדי בית"ר בתוכנית "הטריבונה" לפני מספר חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully