וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעזרא מנסה לפתור את בעיות ההון בעזרת עסקת בעלי עניין

מאת אתי אפללו

27.11.2008 / 7:25

להכשרה ביטוח של קבוצת אלעזרא דרושים 15 מיליון שקל כדי לעמוד בתקנות ההון הרגולטורי המינימלי. אפרידר, חברת הבנייה הפרטית של אלעזרא, מוכרת לה זכויות במגרש באשקלון בשווי כ-30 מיליון שקל



>> קבוצת אלעזרא, שבשליטת איש העסקים אלי אלעזרא, ממשיכה לנסות לפתור את בעיות ההון של חברת הכשרה ביטוח באמצעות עסקות בעלי עניין.

הכשרה ביטוח נדרשה להשלמת הון כדי לעמוד בהון רגולטורי מינימלי נדרש, בהיקף של 15 מיליון שקל. על מנת לעמוד בדרישה זו מזרימה אפרידר - חברת הבנייה הפרטית שבבעלות אלעזרא - הון להכשרה ביטוח באמצעות מכירת זכויות במגרש שלה באשקלון.



על פי הערכת שווי של אלעזרא, שווי המגרש הוא 30 מיליון שקל. לאחר העברת המגרש להכשרה ביטוח יהיה לחברה עודף הון של כ-14 מיליון שקל מההון העצמי המינימלי המתחייב בתקנות ההון.



עסקת בעלי העניין האחרונה שביקש אלעזרא להעביר באסיפה הכללית של הכשרה ביטוח - מתן הלוואה בהיקף של 30 מיליון שקל מהכשרה ביטוח לאפרידר - בוטלה בשבוע שעבר על ידי בית המשפט בתל אביב.



על המגרש באשקלון יש שעבוד בסכום של כ-3 מיליון שקל לטובת אחד הבנקים. סכום זה יעבור במזומן מהכשרה ביטוח לאפרידר כדי להסיר את השעבוד. יתרת הסכום תשולם במניות שתקצה החברה לאפרידר.



לאפרידר יוקצו לא יותר מ-27 מיליון מניות, אבל המספר הסופי של המניות שיוקצו לאפרידר ייקבע בין הכשרה ביטוח לבין אפרידר.



מכיוון שמדובר בעסקה שלבעל השליטה בחברה יש בה עניין אישי, והיא תובא לאישור של אסיפת בעלי המניות של הכשרה ביטוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully