וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלפארמה הפסידה במכרז לאספקת תרופות לנכי צה"ל - בשווי 100 מ' ש' בשנה

מאת רוני לינדר-גנץ ועדי דברת

27.11.2008 / 7:12

הזוכה היא חברת תרופה לכל, שהגישה הצעה בשיתוף קופ"ח כללית וההסתדרות הרפואית



>> מכה לחברת טלפארמה שבבעלות קבוצת פישמן: החברה איבדה את אחד הלקוחות הגדולים שלה, משרד הביטחון, לאחר שהפסידה במכרז לאספקת תרופות לכ-50 אלף נכי צה"ל בעלות של כ-100 מיליון שקל בשנה.

לפני כמה חודשים יצא משרד הביטחון עם מכרז לאספקת תרופות ל-50 אלף נכי צה"ל שאינם מקבלים את התרופות שלהם דרך קופות החולים אלא במימון משרד הביטחון. מדובר בסל רחב יותר מסל התרופות הממלכתי שלו כל אזרח זכאי.



חברת טלפארמה, בית מרקחת ישיר באינטרנט שהוקם ב-2000, סיפקה בשנים האחרונות תרופות, ויטמינים וציוד רפואי לנכי צה"ל. החברה מספקת מוצרים בעיקר לאוכלוסיית הגיל השלישי, נכים ואנשים עם מוגבלויות.



גופים רבים בשוק התרופות ניגשו למכרז משרד הביטחון, בהם מכבי שירותי בריאות, שראל, ניו-פארם עם קופת חולים לאומית, נאופארם עם קופת חולים מאוחדת, טלפארמה ותרופה לכל עם קופת חולים כללית והסתדרות הרופאים.



באחרונה הוכרז כי הזוכה היא חברת תרופה לכל בשיתוף עם הכללית והסתדרות הרופאים. הזכייה תיכנס לתוקף בתחילת 2009. כעת, החברה תרכוש את התרופות מהכללית במחירים נמוכים שהכללית מצליחה להשיג מהספקים, ותספק אותם באמצעות בתי המרקחת. טלפארמה פנתה למשרד הבריאות בבקשה שימנע מקופות החולים להשתתף במכרז אך נענתה בשלילה, בטענה כי אין פסול בהשתתפות הקופות במכרז שכזה.



יו"ר הסתדרות הרוקחים, דוד פפו, מסביר כי צורת העבודה תתנהל כך ש"תרופה לכל מהווה את הגורם המנהל ורוכשת את התרופות מהכללית, שנהנית ממחירי רכש נמוכים. ההסתדרות הרפואית נותנת את הגיבוי המקצועי".



אייל פישמן, יו"ר פישמן רשתות, אישר כי טלפארמה הפסידה במכרז אך הכחיש את פניית טלפארמה למשרד הבריאות בבקשה כי ימנע מקופות החולים להשתתף במכרז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully