וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת מוריס אגבבה תשלם 33.5 מיליון שקל עבור פרויקט המגורים של חפציבה באלעד

גיא ליברמן

27.11.2008 / 10:33

המחיר גבוה ב-2 מיליון שקל מהמחיר אותו העריך השמאי עבור הפרויקט



פרויקט המגורים שבנתה חברת חפציבה בישוב אלעד, עד להתמוטטותה, ימכר לחברת מוריס אגבבה שבשליטת מוריס ויהודית אגבבה תמורת 33.5 מיליון שקל (כולל מע"מ) - כך אישר השופט יעקב צבן מבית משפט המחוזי בירושלים.



חפציבה, הנמצאת בהקפאת הליכים, בנתה עד להתמוטטותה פרויקט מגורים של 73 דירות ביישוב אלעד. עקב התמוטטות החברה הועברו כל זכויות החברה בפרויקט לבנק דיסקונט, שהיה הבנק המלווה של הפרויקט, כל שכל זכויות חפציבה בפרויקט שועבדו לו. לבקשת דיסקונט, מונה עו"ד אסף אנגלרד ככונס נכסים לפרויקט, כאשר זמן קצר לאחר מכן הועמד הפרויקט למכירה והתקבלו 5 הצעות מקבלנים שונים לרכישתו, כאשר ההצעה הגבוהה ביותר עמדה על 28.7 מיליון שקל.



בהליך התמחרות שקיים עו"ד אנגלרד, שהציב רף תחתון של 30 מיליון שקל עבור הפרויקט (הערכת שמאות שניתנה עבור הפרויקט העריכה את שוויו בין 26.7-31.5 מיליון שקל - ג"ל) הייתה הצעתה של חברת מוריס אגבבה קבלן בניין, בסך של 33.5 מיליון שקל, ההצעה הגבוהה ביותר.



יש לציין כי חלק מהדירות בפרויקט נמכרו בעבר לחברת אחים אלישיוב, שהתנגדו להליך המכירה שביצע עו"ד אנגלרד, אלא שבית משפט המחוזי בירושלים דחה את טענותיהם. "חרף טענותיו הרבות והמפורטות של ב"כ אלישיוב, לא ניתן לקבל את התנגדותו. לבנק דיסקונט כבעל שיעבוד, זכות עדיפה על זכויות האחים אלישיוב ועל זכויות בנקים שונים שהלוו כספים לאחים אלישיוב... הטענה כי לאחים אלישיוב זכות קניינית אינה מבוססת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully