וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריה פרשובסקי מזהיר: דיירקט קפיטל לא תעמוד בתשלום הקרן לאג"ח סדרה א' בסוף דצמבר

יעל פולק

27.11.2008 / 10:47

פרשובסקי: "החברה נמצאת בשלבים מתקדמים למימוש נכס - אך השווקים קפואים"



דירקט קפיטל דיווחה לרבעון השני של 2008 על מזומנים ושווי מזומנים בהיקף של כ-28 מיליון שקל בקופתה. לאחר שנקלעה החברה לקשיים, היא הודיעה בנובמבר כי היא פועלת למכירת 25% ממניות החברה לבעל השליטה. בשעות הלילה המאוחרת אתמול, הודיעה החברה לבורסה כי בעקבות משבר האשראי העולמי הקשה, טרם גייסה בעלת השליטה את המימון הדרוש לרכישת מניות החברה, ויתרה מכך - הסיכוי לגיוס המימון עד למועד שנקבע נמוך ביותר.



ב-30 בדצמבר אמורה החברה לפרוע את התשלום הראשון של קרן איגרת החוב שלה מסדרה א', תשלום בהיקף של כ-17 מיליון שקל (2 מיליון שקל לתשלום הקופון, ו-15 מיליון שקל לתשלום הקרן). אמנם דו"חות החברה לרבעון השלישי יתפרסמו רק ביום ראשון הקרוב - אך מה הסיבה שקופת המזומנים של החברה, שאוחזת גם בנדל"ן בשווי של כ-705 מיליון שקל, לא תצליח לספק את החזר החוב למחזיקי האיגרות?



אריה פרשובסקי, מנכ"ל החברה, מסביר כי "בכוונת החברה לפרוע את תשלום הקופון, אך במידה ונחזיר גם את הקרן, החברה תישאר עם רמת מזומנים נמוכה מאוד שתקשה על התפקוד שלה. בכוונת החברה לעמוד בתשלום הקרן, במועד מאוחר יותר. החברה נמצאת בתהליך מתקדם של מימוש נכס אך השווקים הקפואים מעכבים כל פעילות. בתקופה הזו, כולם עוצרים". לגבי המזומנים הקיימים כעת בחברה אומר פרשובסקי כי "קופת המזומנים של החברה אכן הצטמצמה, אך לא באופן ניכר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully