וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: פלאפון לא תחדש את חוזה הייצוג עם נינט

מאת שמרית סלע

27.11.2008 / 7:35

בענף מעריכים כי בפלאפון לא בטוחים אם הפופולריות של הפרזנטורית מקדמת את המותג ■ לפי הערכות טייב קיבלה כ-500 אלף דולר בעבור שנת הייצוג ■ אסף עופר, סמנכ"ל השיווק של פלאפון: "החוזה עם טייב יסתיים בדצמבר השנה, כאשר בזמן הקרוב נבחן אם היא תוכל להשתל


בחברת פלאפון שוקלים לא לחדש את ההתקשרות עם נינט טייב ולא להחתימה על חוזה ייצוג ל-2009. טייב שימשה פרזנטורית של מותג הסלולר בשנה האחרונה.

גורמים בענף מעריכים כי ההתלבטות בפלאפון נובעת מתהייה האם אהדת הציבור לטייב אכן קידמה את פלאפון, או שמא נינט קידמה את עצמה באמצעות החברה והשאירה את המותג ברקע. גורם המצוי בעניין סבור כי לנוכח הידוק החגורות הכללי במשק, פלאפון תבחר פרזנטור שיתרום לתדמית החברה.

עם זאת, אסף עופר, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, בחר לא להתייחס לסברות בענף, ואמר כי "החוזה עם טייב יסתיים בדצמבר השנה, כאשר בזמן הקרוב נבחן אם היא תוכל להשתלב בפעילות השיווק של פלאפון ב-2009. זאת לאור העובדה כי בשנה זו פלאפון תתמקד ביצירת שפה שיווקית חדשה לאור השקת רשת ה-GSM".

לפני כשנה הודיעה פלאפון כי טייב תככב כפרזנטורית של החברה ב-2008 בכמה סרטוני פרסומת,. לפי הערכות טייב קיבלה כ-500 אלף דולר בעבור שנת הייצוג. הסרטון הראשון בסדרה, מבית היוצר של אדלר חומסקי, תיעד את הזמרת מגלחת את ראשה בקמפיין "מלה זו מלה" - מהלך פרסומי שמשך תשומת לב לא מבוטלת. הסרטון השני שעלה במסגרת ההסכם בכיכובה של טייב, גם הוא באמצעות אדלר חומסקי, קידם את מהלך ההטבות פמילי פאן. הסרטון הציג "מניפולציה" שמבוצעת על נינט במטרה לצלם אותה בלבוש מסוים ולמסור את התצלום לילדה כמתנת יום הולדת.

בשבוע שעבר עלה לאוויר קמפיין חדש של פלאפון בכיכוב טייב ובאמצעות באומן בר ריבנאי תחת המסר "מתחדשים היום במכשיר דור 3 ובתוך שנה מחליפים למכשיר מתקדם במתנה". במהלך הסרטון נינט מחליפה ביגוד ותפאורה על פי עונות השנה המתחלפות ומתחדשת בשני מכשירי פלאפון.

מטדי הפקות, המייצגים את טייב, נמסר: "החוזה של טייב עם פלאפון היה לשנה מלכתחילה והוא צפוי להסתיים במועד המתוכנן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully