וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל פיננסים: צפי חיובי לדו"חות רבעון שלוש של אסם על אף הירידה בשער החליפין

TheMarker

27.11.2008 / 11:27

מחיר היעד של יונגר לאסם הוא 45 שקל בהמלצת 'משקל שוק'


חברת אסם צפויה לפרסם את תוצאותיה לרבעון שלישי ביום ראשון ה-30 נובמבר. להערכת האנליסט ערן יונגר מהראל פיננסים הצפי לדו"חות הרבעון השלישי הם המשך המגמה החיובית שהתוותה את הרבעונים האחרונים, על אף הירידה בשער החליפין אשר עשויה להעיב על התוצאות הטובות של פעילות החברה בישראל.

לדברי יונגר "השפעת חגי תשרי ועליית מחירים אותה ביצעה החברה בסוף הרבעון השני תסייע ללהציג גידול במכירות בישראל. מנגד, ירידה חדה בשער החליפין ברבעון זה לעומת הרבעון המקביל, ופגיעה בשיעורי הצמיחה של טבעול עקב כך, עשויה למתן את שיעורי הצמיחה". בבית ההשקעות מעריכים כי מכירות החברה יצמחו בשיעור של כ-10% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. מחיר היעד של יונגר לאסם הוא 45 שקל בהמלצת 'משקל שוק'.

להערכת כלכלני הראל פיננסים אסם תמשיך להציג גידול ברווח התפעולי ושיפור במרווח התפעולי ברבעון השלישי לעומת הרבעון שני ב-2008. לדברי יונגר "על אף שהמרוחח התפעולי של אסם עשוי להיות נמוך בהשוואה המרווח שהציגה החברה אשתקד צפוי שיפור לעומת הרבעון הקודם, לאור התקדמות בעקומת הלמידה הנדרשת עם תפעול המפעלים החדשים והמרלו"ג החדש".

אסם הכריזה על שתי עסקאות אשר מצביעות על כוונותיה לצמוח מעבר לים. להערכת יונגר, מעמדה המרכזי של אסם בישראל מקשה על צמיחה נוספת. התפתחותה לשווקים חדשים בתחומים בהם יש לה יתרון יחסי ועזרתה הפיננסית, התפעולית והמקצועית של נסטלה יביאו את החברה להשגת נתחי שוק משמעותיים גם בחו"ל.

הצפי של יונגר לאסם הוא מכירות של 832 מיליון דולר, רווח תיפעולי של 89 מיליון דולר עם מרווח תיפעולי של 10.7%. בשורת הרווח הנקי צופה יונגר לאסם 57 מליון דולר עם מרווח נקי של 6.8%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully