וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה זיסאפל: תוכנית החירום מתעלמת מההיי-טק

יובל מעוז

27.11.2008 / 12:08

לדברי נשיא קבוצת רד, הענף הוא גורם חשוב ביציאה מהמשבר. מנכ"ל אל-על: ההיי-טק מספק עבודה רק לשני העשירונים העליונים

"בתוכנית הכלכלית אין סעיף שמתייחס להיי-טק, למרות שזה ענף שהוא גורם חשוב ליציאה מהמשבר. מבחינת ישראל, ההיי-טק הוא ההזדמנות שלה" - כך אמר היום יהודה זיסאפל, נשיא קבוצת רד ויו"ר איגוד תעשיות ההיי-טק, בכנס המרכז הישראלי לניהול הנערך בתל אביב. זיסאפל הוסיף כי "בנושא האבטלה, צריך לפתור זאת על ידי יצירת מקומות עבודה בתחום. בשער דולר לא יציב, שמשחק בין 3.2 ל-4.5 שקל לדולר, קשה להיי-טק לשחק בעולם ואף קשה לו להתקיים".

חיים רומנו, מנכ"ל אל על, חלק על זיסאפל ואמר: "אני לא בטוח שענף ההיי-טק יכול לספק מקומות עבודה, אלא רק לשני עשירונים. אני לא חושב שהיי-טק הוא הפתרון לתחלואים של המשבר". רומנו אמר עוד כי אם הבעיות במשבר הנוכחי הן מתחום הפסיכולוגיה - אזי הפתרונות צריכים להגיע מהתחום הזה.

אילן בירן, יו"ר רפא"ל, אמר כי בראייתו, על חברות להחליט על סט מכשירים כדי להתמודד עם המשבר הכלכלי. "ה-IFRS יצר חלק מהבעיה. צריך לייצר כלים חדשים שמייצרים שקיפות או דבר ששואף לכך, כדי שבעלי המניות יקבלו דו"ח המשקף משהו".

יהודה ברוניצקי, יו"ר אורמת, אמר כי "בגיל 50 יש אנשים שלא מצליחים למצוא עבודה - צריך להכניס אותם לחינוך. כך צריך לנצל דמי אבטלה משולמים לאנשים שלא מצליחים למצוא עבודה. לא רק בתור מורים, אלא גם בתור חונכים לשוק העבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully