וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומלץ ברשת

רויטל זילונקה

27.11.2008 / 12:03




עשה ואל תעשה



www.wikihow.com



WikiHow הוא עוד אתר מבוסס ויקי - הפעם מדובר בפרויקט כתיבה שיתופי שמתיימר להיות המאגר הכי גדול ברשת למדריכים שונים. כמו פרויקט הוויקיפדיה הפופולרי, גם כאן כל גולש/ת יכול לכתוב מדריכים חדשים, לערוך אותם ולתקן שגיאות. באתר ניתן למצוא מדריכים יעילים שילוו אתכם ויסבירו לכם כיצד לחתוך מנגו, מהי הדרך הנכונה לגעת בבחורה ואיך לשיר קריוקי עם ביטחון עצמי. המדריכים המשעשעים מפורטים מאוד, מקשרים למדריכים אחרים בתחום ונותנים טיפים טובים. הפרויקט כתוב בכמה שפות. מעניין מתי מישהו ירים את הכפפה ויקים פרויקט זהה בשפה העברית.



הדבר הגדול הבא



www.thenextbigsound.com



אלפי הקלטות דמו מונחות מדי שבוע על שולחנותיהם של ציידי כישרונות בתעשיית המוסיקה. רק חלקיק האחוז מהם מגיע בסופו של דבר לחוזה הקלטות. האתר הזה מאפשר לכם להאזין למוסיקה של אמנים בסגנונות שונים שעוד לא הוחתמו בלייבלים, "לצרף" אותם ללייבל שלכם (רישום חינמי באתר) ואף לשלוח הקלטת דמו משלכם. רק אל תשכחו שאתם גיליתם אותם ראשונים.



מי אמר



www.tinyurl.com/famousq



באתר הזה תוכלו למצוא אלפי ציטטות מפורסמות של נשים וגברים מפורסמים. המאגר מסודר לפי קטגוריות - כמו ציטוטים מצחיקים או כאלה שקשורים לאיכות הסביבה, חלומות או אוכל - וגם לפי שמות: החל באלברט איינשטיין, עבור בג'ורג' בוש וכלה ברובין וויליאמס והומר סימפסון.



לאורו של הירח



www.tinyurl.com/nightpict



לילות שבהם אור הירח מאיר בקושי הופכים את הצילום הלילי למשימה מאתגרת במיוחד. בקישור שבפניכם תוכלו לצפות בתצלומים מיוחדים במינם שצולמו בלילות במקומות שונים בעולם. הקלקה על כל תמונה תוביל אתכם לאתר שבו מפורסם התצלום, כך שבחלק מהמקרים תוכלו לגשת גם לתצלומים נוספים של אותו צלם, למשל אם הוא פירסם את התצלום בפליקר.



מכתבים לאלוהים



www.tinyurl.com/5l75gl



"אלוהים היקר, תודה על אחי התינוק. אבל מה שבאמת רציתי זה כלב" ו"אלוהים היקר, הייתי רוצה לחיות 900 שנה כמו האיש מהתנ"ך" הם שני מכתבים שכתבו ילדים לאלוהים מתוך אוסף מקסים ומרגש של מכתבים. וכמו שאמרו כבר קודם, את המחשבות הכי מקוריות מספקים דווקא ילדים.



מה יהיה בסוף?



www.tinyurl.com/59yzy9



ברשת לא חסרים אספנים. אחד מהם, דיל פיקסל, החליט להציג בעמוד שלו בפליקר תצלומים של כותרת הסיום של סרטים, 128 במספר. זהו סט תצלומים מגניב ביותר של סרטים שונים. יכול להיות שימושי במצגות שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully