וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בקיסריה

נגה משל

27.11.2008 / 12:03

בנדי היא המסעדה היחידה בחלקו הדרומי של אזור התעשייה קיסריה, אבל זאת לא סיבה טובה מספיק לאכול בה



בניגוד לאזור פולג בנתניה או לרחוב הברזל בתל אביב - מקומות מרובי משרדים שהתנועה בהם רבה והחנייה מועטה - בפארק התעשייה של קיסריה רוחש שקט תעשייתי. נוף בנייני המשרדים מזכיר עיירת רפאים. סימנים אנושיים התגלו על דק העץ של מסעדת בנדי, שעליו פזורים שולחנות ובצדו פינת רביצה. חבל רק שהכריות הלבנות עבר זמנן וריהוט הקש מתפרק. בפנים המראה נע בין דיינר לבר, עם תאורה אפלולית וספות מעוצבות.



כיסאות הבמאי שבחוץ התגלו כרעועים ולא נוחים. בכל זאת התיישבנו בזהירות. הזמנו פטה כבד עוף ומרק לראשונה. הפטה - יחידה מלבנית אחת - היה מוצק וטוב, בזוק במלח ופלפל גס שהוסיפו אסתטיקה וטעם. כמיטב המסורת הוגשו גם צנימים וריבת בצל טובה שהשלימו את התמונה. מרק האפונה על בסיס שמנת היה אניגמטי: היה לו טעם חמצמץ-מעושן, ומאחר שנאמר לנו שאין בו תוספות - הדבר עורר חשד.

לעיקרית לקחנו כבדי עוף ביין על מצע פירה ושיפוד פרגית. מנת הכבדים היתה מוצלחת - הכבדים לא היו עשויים מדי אך גם לא רטטו בצלחת. הפירה, הצהוב מהרגיל, הוכן עם מעט בטטה שנתנה מצבעה אך לא מטעמה והיה מוצלח. הפרגית הוגשה באופן נאה על שיפוד ארוך ולא היו לנו תלונות כלפיה. הצ'יפס, שנבחר כתוספת לאחר שהמלצרית סיפרה שהתוספות האחרות (אורז עם בצל וירקות מאודים) חסרות טעם, היה כישלון. נראה שטיגנו אותו יותר מדי או שנשכח בשמן. המעטה החיצוני שלו היה יבש וספוג שמן וכמעט שלא נגענו בו.



ניסינו גם סלט צפתית. המרכיבים - חסה, עגבניות שרי, פטריות שמפיניון, פרוסות בטטה גדולות ונתחי גבינה צפתית - היו יפים וטריים וגם הרוטב, חרדל-דבש, היה מוצלח אבל נשפך על הסלט בכמות נדיבה מדי עד שהסלט הוצף ואיבד מחנו. אגוזי הפקאן המסוכרים הוסיפו עניין, אך טעמה של הגבינה הצפתית לא היה עז מספיק כדי לתת לסלט ערך מוסף.



סוגייה נוספת היא כלי ההגשה: ההתאמה בין כלי למנה היא אמנות של ממש וזו לא המסעדה לצפות בה לווירטואוזיות, אך כאן הגזימו. בעוד שכל המנות הוגשו בכלים לבנים סטנדרטיים, קערת הסלט היתה קשה לעיכול. גוון הירוק רעל שלה עוטר בשפריצים של צבע שחור, והיא לא עוררה תיאבון.



מתברר שהגענו לבנדי בעיצומה של תקופת שינויים, ולכן יש לקוות שהמקום ייקח את עצמו בידיים, יתנער ויתרומם. בינתיים, אם אתם לא עובדים בפארק, ואינכם חייבים לאכול דווקא כאן את ארוחת הצהריים שלכם, זה לא מקום מוצלח לקבוע בו פגישה על הציר שבין תל אביב לחיפה.



חשבון, בבקשה



ההצעה: 49-108 שקל לעסקית שכוללת ראשונה, עיקרית ושתייה במחיר העיקרית. קינוחים בהנחה של 25%.



טוב לביזנס: תמצאו כאן פינה שקטה.



יתרון יחסי: אין הרבה מקומות לאכול בהם בפארק התעשייה בקיסריה, וזאת המסעדה היחידה שנמצאת בחלקו הדרומי.



בשולחנות הסמוכים: עובדי חברות דיון מדיקל, וילוסטיו ומשקר.



מישהו מטפל בך: שירות בוסרי אך כנה.



-



בנדי, פארק תעשייה דרומי, קיסריה. טל': 04-6372460. העסקית מוגשת בימים א'-ה' בשעות 11:45-17:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully