וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדולר שינה כיוון: ננעל על 3.899 ש'

יעל פולק

27.11.2008 / 15:49

בשעות הצהריים שב המטבע האמריקאי להתחזק ב-0.23%. הערכות: "לא נראה את הדולר מתחת לרמה של 3.8 שקלים בתקופה הקרובה"


נתוני המקרו השליליים ממשיכים לזרום מארה"ב, ובכל זאת, למרות שבבוקר נחלש הדולר, בשעות הצהריים הוא שב להתחזק בעוד 0.231% ושערו היציג נקבע על 3.899 שקלים.

בחדר המסחר בבנק הבילאומי מסבירים כי "בזכות קניית הדולרים שממשיך ומבצע בנק ישראל, אנו לא צפויים לראות בתקופה הקרובה את הדולר מתחת לרמה של 3.8 שקלים. לא ברור אם המשיכה מעלה תתבצע במהירות או בזחילה איטית אבל היא צפויה להימשך".

על אף תקופת החגים המתקרבת בארה"ב, נודע אתמול כי הצריכה הפרטית בארה"ב צנחה ב-1% באוקטובר - הירידה החדה ביותר מאז ספטמבר. התחזיות הן לצריכה מצומצמת יחסית בתקופת החגים הקרובה. מדד בטחון הצרכנים בארה"ב של אוניברסיטת מישיגן וחברת המידע הפיננסי רויטרס, נפל בנובמבר לרמה של 55.3 - שפל של 28 שנה - לעומת 57.6 באוקטובר.

גורמים בשוק הסבירו כי החלשות הדולר הבוקר נבעה ממימוש רווחים פסיכולוגי. לדבריהם, לאחר שהדולר עבר את רמת ה-4 שקלים, אך לא הצליח להמשיך את המרוץ מעלה - החליטה שכבה של סוחרים שנהנתה מרווחים יפים בשבועות האחרונים לממש את הרווח.

בעולם, בשעה זו מתחזק היורו ב-0.07% לעומת הדולר, לרמה של 1.289 דולר, גם הפאונד הבריטי מתחזק כעת ב-0.66% לעומת הדולר, לרמה של 1.542 דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • דולר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully