וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסמנכ"ל מודח בחברת החשמל נמצא תפקיד: סמנכ"ל לתקשורת

מאת אבי בר-אלי

30.11.2008 / 7:06

המינוי הקודם של יגאל בן-אריה נפסל בעקבות מעורבותו בפרשיית מוקד 103



>> ברוב של תשעה תומכים מול שישה מתנגדים, אישר ביום חמישי דירקטוריון חברת החשמל את מינויו של סמנכ"ל הלקוחות לשעבר בחברה, יגאל בן-אריה, לתפקיד "ממונה על התקשורת". זאת, כמה חודשים בלבד לאחר שדחה הדירקטוריון ניסיון ראשון למנות את בן-אריה לתפקיד.

בן-אריה הודח בקיץ מתפקידו בעקבות אחריותו לכאורה להעברתם של עשרות עובדים ארעיים במוקד 103 למשרות קבועות באגפי חברת החשמל. זאת, תוך עקיפת מנגנוני הבקרה על קליטת עובדים חדשים בחברה, המונעים בין היתר העסקת קרובי משפחה, ובניגוד להוראות הדירקטוריון.



בלחץ של ועד העובדים בחברה נמנעו פיטוריו של בן-אריה, ולדברי גורמים בחברה, פעל מנכ"ל חברת החשמל, עמוס לסקר, למצוא לבן-אריה תפקיד סמנכ"ל אחר.



בעבר ניסה כבר לסקר למנות לתפקיד סמנכ"ל התקשורת את ירון בראון, לשעבר מנכ"ל מועדון הכדורגל של הפועל באר שבע וממקורביו של אייל ארד, איש יחסי הציבור של חברת החשמל.



ועד העובדים התנגד אז בחריפות למינוי והביע תמיהה על הניסיון "לתפור" מינוי חיצוני זה דווקא בעת המצוקה הפיננסית בה נתונה החברה.



סמנכ"ל תקשורת הוא תפקיד חדש בחברה, שאמור לחלוש על מערך השיווק, הפרסום וקשרי הקהילה בחברה, אף שבחברה פועל כבר מערך דוברות ויחסי ציבור ענף.



מחברת החשמל נמסר בתגובה כי תודיע היום על המינוי באופן מסודר - הן לרשות ניירות ערך והן לדירקטוריון החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully