וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלווריון שוקלת לפטר עשרות עובדים

עידו סולומון ושמואל שוסטר

30.11.2008 / 11:48

יצרנית הציוד לתקשורת אלחוטית שוקלת פיטורי 10% מכוח האדם בחברה. "החברה בודקת מעת לעת את מצבה ומגיבה בהתאם"

חברת אלווריון, יצרנית הציוד לתקשורת אלחוטית מרמת החי"ל, שוקלת לפטר עשרות עובדים: עד 10% מכח האדם של החברה הכולל כ-1000 עובדים. לאחר פרסום דו"חות החברה לפני כשבועיים הודיעה אלווריון, כי תקפיא גיוסים חדשים, אולם צביקה פרידמן מנכ"ל החברה אמר כי, "אנו מתכוונים לנצל את המשבר הזה בכדי להגדיל את נתח השוק של החברה". מהחברה סירבו לאשר את הידיעה על פיטורים אולם נמסר כי "החברה בודקת מעת לעת את מצבה ומגיבה בהתאם".

בתחילת נובמבר דיווחה החברה על גידול של 23% בהכנסותיה לרבעון השלישי של 2008, שהסתכמו ב-74.3 מיליון דולר. זאת בהשוואה להכנסות של 60.6 מיליון דולר שרשמה החברה ברבעון המקביל אשתקד, ועלייה של 7% לעומת הכנסות הרבעון השני של 2008, שהסתכמו ב-69.7 מיליון דולר. עם זאת, על אף הגידול החד בהכנסות, רשמה אלווריון גם זינוק חד של 27% בהוצאות המכר, שהסתכמו ב-39.1 מיליון דולר ברבעון, שיחד עם עלייה בהוצאות הפיתוח שחקו באופן חד כמעט את כל הגידול בהכנסות.

בשורה התחתונה רשמה החברה רווח נקי של 803 אלף דולר, או סנט אחד למניה, בהשוואה לרווח נקי של 621 אלף דולר ברבעון השלישי של 2007.

בנטרול הוצאות בגין הפחתת נכסים בלתי מוחשיים, הוצאה בגין אופציות לעובדים ולהנהלה, רווח בגין פעילות שהופסקה בסך 750 אלף דולר והפסד נקי של 812 אלף דולר ברבעון השני ב-2008, רשמה החברה רווח נקי של 3 מיליון דולר, או 5 סנט למניה. זאת, בהשוואה לרווח נקי של 2.4 מיליון דולר או 4 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד ו-1.7 מיליון דולר או 3 סנט למניה ברבעון השני של 2008. בסוף הרבעון החזיקה החברה במזומן ושווי מזומן בהיקף של 146 מיליון דולר.

עם פרסום הדו"חות מסרה אלווריון: "אנו נגביר את מאמצי הבקרה על ההוצאות, נאמץ מדיניות אשראי שמרנית עוד יותר וננטר באופן קבוע את ההזמנות והעסקים העתידיים, כדי למקד את משאבינו בפרויקטים, שלהם הסיכוי הגדול ביותר להתקדם למרות הסביבה הכלכלית. במהלך תקופת אי ודאות זו, אנו נתרכז בשימור גמישות מקסימלית ונתכונן לפעול בהתאם אם השוק יחלש, כאשר המטרה העיקרית היא לתפוס נתח שוק גדול יותר ממתחרים חלשים יותר או מאלו שישנו את המיקוד שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully