וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלי שי אלטמן מונה למנכ"ל ריגלי קנדה וסגן נשיא ריגלי העולמית

איילה צורף

30.11.2008 / 13:37

ריגלי, יצרנית אורביט, פעילה ב-180 מדינות; בישראל מגלגלת מחזור של יותר מ-200 מיליון שקל בשנה



שי אלטמן, מי שכיהן כמנכ"ל ריגלי ישראל עד לפני שנה, יעבור לנהל את חברת ריגלי קנדה, כמו כן ימונה אלטמן לסגן נשיא ריגלי העולמית - כך נודע ל-TheMarker. ריגלי היא החברה הגדולה בישראל לממכר מסטיקים. המותג המרכזי של החברה הוא אורביט, עם מחזור מכירות של יותר מ-200 מיליון שקל בשנה. לפני כ-10 חודשים עזב אלטמן, בן 38 בלבד, את ישראל, כדי להקים את חברת ריגלי בהודו. כאמור, פחות משנה בתפקיד ואלטמן מקבל קידום ועובר לנהל את סניף החברה בקנדה, אחד המרכזים הגדולים ביותר של ריגלי בעולם.



"מצאתי בהודו צוות איכותי אשר אליו הוספנו מספר 'שחקני חיזוק'. הצלחנו למקד את המאמצים ולבנות את האסטרטגיה לשנים הבאות. כעת אני עובר לנהל את ריגלי בקנדה. ניתן לומר שזהו שינוי מהקצה אל הקצה במספר מישורים. טורונטו ודלהי הן הפכים די קיצוניים מבחינה עסקית: בהודו מרבית מוצרי החברה נמכרים לצרכן ברופי אחד (כ-8 אגורות) ובמיליוני חנויות זעירות ואילו בקנדה זהו שוק מפותח מאוד בו נמכרים מוצרי פרימיום".



ריגלי העולמית נוסדה על ידי וויליאם ריגלי לפני יותר מ-120 שנה. החברה פעילה ביותר מ-180 מדינות. לפני כשנתיים מונה יו"ר חדש לחברה, ביל פרז, הראשון שאינו משושלת משפחת ריגלי. בתפקידו הקודם שימש מנכ"ל נייקי העולמית. לחברה מחזור מכירות שנתי של 4.7 מיליארד דולר. ריגלי העולמית מגדירה עצמה כ"חברת ממתקים" ולא כ"חברת מסטיקים". ב-97' הוקמה ריגלי ישראל, חברה בבעלות מלאה של ריגלי העולמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully