וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלק נדל"ן שילמה ריבית של 22 מיליון שקל על האג"ח מסדרות ג' ו-ד'

יובל מעוז

30.11.2008 / 14:47

בתגובה עולות האג"חים מסדרה ד' ב-5.9% ומסדרה ג' ב-8.3%


, שבשליטת קבוצת דלק של יצחק תשובה, עמדה היום בתשלומים לבעלי האג"ח של שתי סדרות שלה. החברה שילמה היום לבעלי האג"ח מסדרות ג' ו-ד' תשלומי ריבית של כ-22 מיליון דולר. בעקבות כך רושמות המניה ושתי הסדרות עליות שערים.

האג"ח מסדרה ג' הוסיפו 8.3% והתשואה עליהן ירדה ל-ל-100%. האג"ח מסדרה ד' עלו בתגובה ב-5.9% לתשואה של 91.6%. סדרה ג' היא בהיקף של כ-150 מיליון שקל, ואילו סדרה ד' היא בהיקף של כ-500 מיליון שקל. האג"ח נושאות ריבית בשיעור של כ-6%, המשולמת אחת לחצי שנה, בסוף מאי ובסוף נובמבר מדי כל שנה. אג"ח ג' הינו אג"ח להמרה, שיתרתו עומדת לפירעון ב-3 תשלומים שנתיים שווים במהלך השנים 2009-2011, ואילו אג"ח ד' הינו אג"ח "סטרייט" שיתרתו עומדת לפירעון ב-4 תשלומים שנתיים שווים בין השנים 2009-2012.

פירעון איגרות החוב מצד דלק נדל"ן מצטרף לפרעונות נוספים של התחייבויות שביצעה החברה במהלך החודשים האחרונים, וזאת למרות חששות המשקיעים מפני איתנותה הפיננסית של החברה, כפי שמשתקף במחירי איגרות החוב שלה.

בסוף ספטמבר פרעה החברה הלוואה בסך של כ-750 מיליון שקל כלפי בנק ההשקעות מריל לינץ' בקשר עם עיסקת רודשף בבריטניה, וזאת לאחר ששבועיים לפני מועד מיחזור ההלוואה קיבלה החברה הודעה ממריל לינץ', כי אין בכוונתנו למחזר את ההלוואה, בניגוד להתחייבות קודמת שלו. כמו כן, רכשה דלק נדל"ן במהלך החודשים האחרונים ממשקיעים מוסדיים ניירות ערך מסחריים, שהינם איגרות חוב שקליות קצרות טווח, בהיקף כספי המוערך ב-300-200 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully