וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבוש לאטיאס: אפשר למועצה להחליט בעניין ערוץ 10 עד מארס; יוותר מספיק זמן לעריכת מכרז חדש

אופיר בר-זהר

30.11.2008 / 15:58

דאבוש שלחה את המכתב לאטיאס היום, לאחר החלטת הדחייה שהתקבלה במועצת הרשות ביום חמישי האחרון



יו"ר מועצת הרשות השנייה, נורית דאבוש, שלחה היום (א') מכתב לשר התקשורת, אריאל אטיאס. במכתבה ביקשה דאבוש מאטיאס להאריך את המועד שבו יכולה להחליט המועצה על עתידו של ערוץ 10 עד ל1/3/09. לדברי דאבוש, ערוץ 10 לא שילם את חובותיו ולא הגיע להסדר החזרת החובות, ולכן לא ניתן כרגע להאריך את זיכיונו. בבקשתה לתת ארכה עד למועד האחרון להחלטה בנושא, טענה דאבוש כי "אנו סבורים כי תאריך ה1/3/09 מהווה איזון נאות בין הותרת זמן מתאים לערוץ 10 להגיש לרשות מתווה, העומד בתנאי החוק, לבין הצורך להבטיח כי במידה שלא יוארך הזיכיון - יוותר די זמן לעריכת מכרז ולהיערכות לשידור של זכיין חדש".



בנוסף מציינת דאבוש כי "במידה ועד ה1/3/09 לא יציג ערוץ 10 מתווה מתאים, הרי שמועצת הרשות השנייה תפעל במהירות האפשרית לעריכת מכרז חדש ובחירתו של זכיין שיתחיל לשדר מ-28/1/10. אני סבורה שלאור הניסיון שהרשות צברה בעריכת מכרזים, ומכיוון שהתשתית לעריכת מכרז מוכנה כבר ברובה, ניתן יהיה לעמוד בלוח הזמנים האמור".



במידה ושר התקשורת אטיאס לא ייענה לבקשת ההארכה, הוא יהיה זה שחתום על סגירת הדלת בפניו של ערוץ 10, ללא שום ודאות שגורם אחר ירצה לגשת למכרז חדש על הפעלת הערוץ. לדברי מקורבים לעניין, יש אפשרות שקיים צורך לכנס את ועדת הכלכלה, כדי לשנות את התאריך האחרון להחלטה מה-1/12/08, לתאריך ה-1/3/09, אלא שכינוס הוועדה יהיה בעייתי בתקופה זו. גם התאריך שאליו תידחה ההחלטה בעייתי, שכן מדובר על כשבועיים לאחר הבחירות - בטרם יהיה שר תקשורת. ממשרד התקשורת נמסר: "המכתב התקבל והמשרד לומד ברגעים אלה את העניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully