וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר על תנאי 1,800 שקל פיצוי ו-1,000 שקל קנס לעובד משרד האוצר שאיים על ירון זליכה

נורית רוט

30.11.2008 / 19:01

העובד, יאיר בן מקלוף, כיהן כחשב מנהל הגמלאות של המשרד בזמן שזליכה שימש בתפקיד החשכ"ל



ירון זליכה, לשעבר החשב הכללי במשרד האוצר, זכה לקיתונות של איומים וביקורת בתקופת כהונתו כחשב הכללי באוצר. במקרה אחד, שנגמר בהרשעה פלילית, פסק לטובתו בית המשפט פיצוי בסך 1,800 שקל, אותו יקבל מעובד לשעבר במשרד האוצר שאיים עליו.



יאיר בן מקלוף כיהן כחשב מנהל הגמלאות של המשרד, בזמן שזליכה שימש בתפקיד החשכ"ל. הוא היה מועמד להדחה מתפקידו, ולכן ביקש מספר פעמים לשוחח עם זליכה, הממונה עליו, אך בקשתו סורבה.
לפי כתב האישום, שבעובדותיו הודה, בנובמבר 2006 עקב בן מקלוף אחרי זליכה בנסיעה ובהליכה, חסם את דרכו וניסה למנוע ממנו להיכנס לרכבו. בהמשך אף צעק לעבר זליכה: "אתה פוגע במשפחה שלי, אני אפגע בך, אני אפגע במשפחה שלך". בעקבות זאת הוא הורשע בעבירות איומים ופגיעה בפרטיות.



זליכה העיד במשפטו כי האיומים על משפחתו הבהילו אותו מאוד, עד כדי כך שהגיש תלונות במשטרה, ואף התקשר למפקד מחוז ת"א על מנת לקבל עזרה, וכן ביקש מאשתו לא לצאת מהבית. בנוסף, הוא דאג שביתו יהיה מאובטח מספר ימים, עד למעצרו של בן מקלוף. השופטת דורית רייך-שפירא מבית משפט השלום בתל אביב קבעה כי בן מקלוף פגע בפרטיותו של זליכה "פגיעה חמורה ומתמשכת", ואיים עליו באיומים קשים. היא גזרה עליו חמישה חודשי מאסר על תנאי ואלף שקל קנס, בנוסף לפיצוי לטובת זליכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully